آیت الله بهجت نقش تربیتی ویژه ای در افراد داشت

آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در چهارمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله محمدتقی بهجت فومنی(ره) که در زادگاهش برگزار شد، جایگاه عالم وارسته آیت الله بهجت فومنی را در رحمت رحیمی خداوند دانست و گفت: رحمت رحیمی، رحمتی است که اگر انسان از رحمت رحمانی یعنی امانت های […]

haeriآیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در چهارمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله محمدتقی بهجت فومنی(ره) که در زادگاهش برگزار شد، جایگاه عالم وارسته آیت الله بهجت فومنی را در رحمت رحیمی خداوند دانست و گفت: رحمت رحیمی، رحمتی است که اگر انسان از رحمت رحمانی یعنی امانت های در اختیار او درست استفاده کند، نصیب او می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، وی حضرت آیت الله بهجت(ره) را عبد صالح خداوند دانست و با بیان این که این شخصیت برجسته جهان اسلام امانت های الهی را در جهت صحیح و اصیل خود به کار می گرفت.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که زندگی حضرت آیت الله بهجت(ره) سراسر درس و عبرت است، خاطرنشان کرد: بندگی خداوند متعال، اطلاعت از فرمان الهی، تقوا و اخلاص در عمل از او یک مرد خدایی ساخت.

 آیت الله حائری شیرازی با بیان این که حضرت آیت الله بهجت(ره) نقش اثرگذاری در تربیت دیگران برعهده داشت، ادامه داد: ایشان در دوران عمر با برکت خود شاگردان و شخصیت های بسیاری را پرورش  و تحویل نظام دینی داد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت را زمینه ساز سعادت و تعالی جامعه دینی دانست و خاطرنشان کرد: همه ترس دشمنان انقلاب از تبعیت این مردم از ولایت و رهبری است.

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب ولایت مداری خود را به دنیا به اثبات رساندند، گفت: هشت سال دفاع مقدس گوشه ای از ولایت پذیری مردم از ولی فقیه در دفاع از حریم کشور و نظام دینی بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به طرح مسأله مذاکره با آمریکا از سوی برخی ها اشاره کرد و با بیان این که مذاکره با آمریکایی ها به معنای بندگی دوباره ملت ایران به آنها خواهد بود، تصریح کرد: آمریکایی ها تلاش می کنند که بار دیگر ایران را بنده خود کنند.

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در صحنه های مختلف پس از انقلاب اسلامی به ویژه جنگ تحمیلی نشان دادند که پشتیبان آرمان های انقلاب و نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس امتحان بزرگی برای ملت غیور ایران بود که توانستند با لبیک به ندای رهبری از نظام دفاع کنند.

آیت الله حائری شیرازی به موضوع جنگ نرم و سرمایه گذاری دشمنان در این عرصه علیه نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که جنگ نرم برای شکار بصیرت ملت ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس و جنگ سخت برای تضعیف و از بین بردن صبر و استقامت مردم بود که با شکست روبه رو شد.

وی با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی وظیفه دارند پشتیبان ولایت و رهبری نظام باشند، تأکید کرد: ثواب اطاعت از رهبری در شرایط کنونی خیلی بیشتر از ثواب دوران هشت سال دفاع مقدس است.  

آیت الله حائری شیرازی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی در ۳۴ سال اخیر همواره حضوری حماسی در صحنه های مختلف این انقلاب داشتند، بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را امتحان بصیرت و آگاهی ملت ایران دانست و تأکید کرد: مردم کشورمان نشان دادند که همواره از این امتحان پیروز بیرون خواهند آمد.

 وی با بیان این که دشمن از بصیرت ملت ایران اسلامی هراسان است، ادامه داد: هوشیاری و بصیرت مردم کشورمان همواره دشمنان نظام را ناامید کرده است.