آیت الله خوشوقت با ماندن در تهران خودگذشتگی بزرگی از خود نشان داد

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر مؤسسه ولاء منتظر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله خوشوقت، ایشان را فردی عارف، انقلابی و ولایت مدار توصیف کرد و گفت: این استاد بزرگوار از معدود عرفایی بود که همکار و همیار انقلاب اسلامی نیز به شمار می آمد. وی با بیان این‌که اهل بیت عصمت […]

slider-velaحجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر مؤسسه ولاء منتظر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله خوشوقت، ایشان را فردی عارف، انقلابی و ولایت مدار توصیف کرد و گفت: این استاد بزرگوار از معدود عرفایی بود که همکار و همیار انقلاب اسلامی نیز به شمار می آمد.

وی با بیان این‌که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در اجتماع زندگی  و نیازهای اعتقادی، اجتماعی و عادی مردم را برطرف می‌کردند،، ابراز داشت: طبق مبانی حکومت اسلامی اخذ حق مظلوم از ظالم عهدی بردوش علما است که این وظیفه با ارتباط با مردم تحقق می‌یابد و مدعیان انتقال وحی به جامعه نباید منتظر مراجعه مردم بنشینند بلکه همانند ائمه اطهار باید در دسترس مردم باشند.

 حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به این‌که  آیت الله خوشوقت همواره در بین مردم به ویژه جوانان حاضر بودند و دسترسی به ایشان به آسانی تحقق می یافت، بیان داشت: زندگی و ماندن در تهران یک خودگذشتگی بزرگ از ایشان بود.

 وی گفت: برخی از بزرگان همچون امام راحل و آیت الله خوشوقت با حضور در دل اجتماع  دست مردم را گرفته و به سمت پروردگار رهنمون می‌کنند.