ارتباط با دیگر کشورها نباید موجب تحقیر ایران شود

حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، امروز دردیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ضمن تأیید سیاست برقراری ارتباط با سایر کشورها،تأکید کرد: این ارتباطات نباید موجب تحقیر ایران شود؛ باید در برابر یاوه‌گویی‌های دشمن سکوت نکنیم و پاسخ آنان را بدهیم. به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، وی به اظهارات اخیر رییس جمهور […]

hamedani-2حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، امروز دردیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ضمن تأیید سیاست برقراری ارتباط با سایر کشورها،تأکید کرد: این ارتباطات نباید موجب تحقیر ایران شود؛ باید در برابر یاوه‌گویی‌های دشمن سکوت نکنیم و پاسخ آنان را بدهیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا، وی به اظهارات اخیر رییس جمهور و وزیر امورخارجه‌ آمریکا اشاره کرد و گفت: اوباما می گوید اثرگذاری تحریم‌ها موجب شد ایران بر سر میز مذاکره حاضر شود؛ این حرف‌ها تأسف آور است و باید پاسخ قاطعی به آنان داده شود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که پس از انتخابات اتحاد خوبی میان مسؤولان برقرار شده است، ابراز داشت: خوشبختانه امروز روابط میان دولت و مجلس بسیار خوب است؛ این وحدت موجب پیشرفت کشور می شود.
حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از وحدت مسؤولان نظام در شرایط کنونی، افزود: میان دولت، ملت و حوزه علمیه نیز وحدت وجود دارد و همه افرادی که برای خدمت به نظام تلاش می کنند تعامل خوبی بایکدیگر دارند.
وی در تأیید بخشی از سخنان رییس جمهور در اجلاس داووس، گفت: رییس جمهور ریشه بحران‌ها و مشکلات موجود در منطقه را به خوبی بیان کرد.