اردوی گزینشی دوره علمی فرهنگی ولایت برگزار شد

اردوی گزینشی دوره علمی فرهنگی ولایت در تاریخ ۱/۸/۸۸ به مدت یک روز برگزار شد. به گزارش معاونت آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، در راستای برگزاری دومین دوره علمی فرهنگی ولایت، اردوی یک روزه به شهر نطنز برگزار شد. حجت الاسلام خالصی معاون آموزش موسسه ولاء منتظر(عج)، با اشاره به مراحل اطلاع رسانی و ثبت […]

tatanzvelayat300اردوی گزینشی دوره علمی فرهنگی ولایت در تاریخ ۱/۸/۸۸ به مدت یک روز برگزار شد.

به گزارش معاونت آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، در راستای برگزاری دومین دوره علمی فرهنگی ولایت، اردوی یک روزه به شهر نطنز برگزار شد.
حجت الاسلام خالصی معاون آموزش موسسه ولاء منتظر(عج)، با اشاره به مراحل اطلاع رسانی و ثبت نام از داوطلبان، بیان داشت: در راستای برگزاری دومین دوره علمی فرهنگی ولایت پس از اطلاع رسانی و ثبت نام از دواطلبین، اردوی یک روزه ایی با هدف گزینش نهایی داوطلبین دوره برگزار شد.
حجت الاسلام خالصی ادامه داد: در این اردوی یک روزه داوطلبین از مناطق تاریخی و مذهبی شهر نطنز از قبیل: مسجد جامع شهر نطنز، امامزادگان گروه آباد، حرم مطهر آقا علی عباس و امام زاده محمد از فرزندان امام موسی کاظم علیهم السلام بازدید به عمل آوردند. همچنین برنامه های فرهنگی- تفریحی از جمله: مدیحه سرایی، قرائت قرآن، شنا و … برگزار شد.