اردوی یک روزه تهران

همزمان با نزدیکی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اردوی یک روزه به مقصد تهران توسط واحد اداری مالی موسسه برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عجل الله فرجه) این اردو ویژه ۵۶ نفر از اعضای هیئت محترم امناء، مدیره، همکاران و مربیان دوره علمی فرهنگی ولایت به همراه خانواده های محترمشان در […]

همزمان با نزدیکی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اردوی یک روزه به مقصد تهران توسط واحد اداری مالی موسسه برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عجل الله فرجه) این اردو ویژه ۵۶ نفر از اعضای هیئت محترم امناء، مدیره، همکاران و مربیان دوره علمی فرهنگی ولایت به همراه خانواده های محترمشان در روز جمعه ششم بهمن ماه صورت پذیرفت.

حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) و تجدید میثاق با شهدا و آرمانهایشان اولین برنامه در صبح اردو به همراه صرف صبحانه بود. بنا به این گزارش حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(قدس سره) و ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان دومین برنامه این اردوی ویژه بود.

برنامه بعدی بازدید از موزه عبرت انقلاب اسلامی همراه با اقامه نماز ظهر و عصر و صرف نهار ویژه شرکت کنندگان این اردو بود که با توجه به فضای منحصر به فرد این موزه مورد استقابل و توجه قرار گرفت. آخرین برنامه این اردو نیز بازدید از باغ موزه دفاع مقدس واقع در اتوبان شهید حقانی بود که در انتها با رجعت به قم پایان پذیرفت.

در انتها گزارش تصویری کوتاهی از این اردو به نمایش گذاشته می شود: