اعزام مبلغ ماه صفر به شهرستان زابل از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)

معاون ارتباطات مؤسسه همزمان با فرارسیدن دهه آخر ماه صفر، از اعزام مبلغ به شهرستان زابل خبر داد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، به مناسبت فرارسیدن ماه صفر گروهی از مبلغین توسط مؤسسه به شهرستان زابل اعزام شدند. حجت الاسلام محمد صلاح زاده گفت: مؤسسه فرهنگی […]

m-ertebatatمعاون ارتباطات مؤسسه همزمان با فرارسیدن دهه آخر ماه صفر، از اعزام مبلغ به شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، به مناسبت فرارسیدن ماه صفر گروهی از مبلغین توسط مؤسسه به شهرستان زابل اعزام شدند.
حجت الاسلام محمد صلاح زاده گفت: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) امسال برای اولین بار در ماه صفر با همکاری و پشتیبانی طرح هجرت حوزه علمیه قم، اقدام به ساماندهی و اعزام یک گروه تبلیغی شامل ۲۵ نفر از طلاب با تجربه و آموزش دیده در حوزه وهابیت، امامت و مهدویت به شهرستان زابل نمود.
وی در ادامه افزود: همچنین بسته های فرهنگی شامل صدها جلد کتاب در موضوعات پاسخ به شبهات وهابیت، موضوعات اعتقادی، عرفانی، تاریخ اسلام و کودک و نوجوان جهت ارائه در کتابخانه ها و استفاده عموم مردم منطقه در اختیار مبلغین قرار گرفته است.
معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) خاطرنشان کرد: خدمت رسانی فرهنگی و تبلیغی به مناطق محروم و مرزی از اهداف مهم موسسه است که از سال ۱۳۸۰ هر ساله با همت و ایثار طلاب معزز، جمعی از مبلغان پس از انجام مصاحبه، آموزش و گزینش به این مناطق اعزام می شوند.
لازم به ذکر است، مـؤسسه فـرهنگی ولاء مـنتظر(عج) که با هدف نـشر و تـبلیغ مبانی و مـعارف اسـلام و تحکیم انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه و در چارچوب نـظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات، رهنمودها و فرامین ولایت مطلقه فقیه، تشکیل شده است، اصلی‌ترین فعالیت آن ارائه خدمات تکمیلی به حـوزه‌های عـلمیه به منظور ایجاد جـامعه شـایسته، منتظر و مستعد ظـهور آخـرین حجت الهی(عج) می باشد.