افتتاحیه چهارمین دوره ولایت

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره ولایت، با حضور اعضاء دوره و مسئولین برگزاری در مرکز تخصصی مهدویت برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) از معاونت آموزش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سموعی مسئول ستاد ولایت از برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین دوره از دوره های ولایت در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه […]

setad-velayatمراسم افتتاحیه چهارمین دوره ولایت، با حضور اعضاء دوره و مسئولین برگزاری در مرکز تخصصی مهدویت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) از معاونت آموزش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سموعی مسئول ستاد ولایت از برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین دوره از دوره های ولایت در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هشتم مهرماه خبر داد.
مسئول ستاد ولایت شروع کلاس های دوره ولایت را نیز از پنجشنبه پانزدهم مهرماه سال جاری اعلام نموده و گفت: مراسم افتتاحیه دوره ولایت در محل مرکز تخصصی مهدویت واقع در خیابان صفائیه، کوچه آمار برگزار خواهد شد.
وی همچنین گفت: ثبت نام دوره جدید ولایت نیز به زودی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به اطلاع طلاب گرامی خواهد رسید.
گفتنی است معاونت آموزش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، دوره ولایت را با هدف ارتقاء سطح فکری و رشد جامع طلاب و آمادگی لازم برای پاسخگویی به نیازهای روز جامعه، در هفت محور علمی- معرفتی، اخلاقی، صنفی، اجتماعی، فرهنگی- هنری، سیاسی و جسمی در قالب کلاس، متن آزمون، پژوهش، فرهنگی، اطلاعات عمومی در سه مرحله و به صورت سه ساله برگزار می کند.