امام جمعه شهرمحمدآباد سیستان، مبلغین اعزامی مؤسسه ولاء منتظر (عج) را جزو موفق ترین گروه های تبلیغی دانست

حجت الاسلام عزت زمانی در تاریخ ۰۲/۰۶/۱۳۸۹ ضمن دیدار از شهر محمد آباد از توابع بخش “شیب آب” استان سیستان و بلوچستان با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیر عامل مؤسسه در دیدار با حجت الاسلام کیخا امام […]

armحجت الاسلام عزت زمانی در تاریخ ۰۲/۰۶/۱۳۸۹ ضمن دیدار از شهر محمد آباد از توابع بخش “شیب آب” استان سیستان و بلوچستان با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیر عامل مؤسسه در دیدار با حجت الاسلام کیخا امام جمعه شهر محمدآباد ضمن تشریح برنامه های مؤسسه در مورد امور فرهنگی و به خصوص امور تبلیغی و سابقه بیش از ده ساله اعزام مبلغ به این منطقه نیز مذاکراتی داشتند.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این دیدار بر تمایل مؤسسه به همکاری با بخش های فرهنگی این شهر تأکید کرده و ابراز امیدواری کرد که به دنبال تبدیل این شهر به شهرستان و استقرار نماینده سازمان تبلیغات در این شهرستان ساماندهی فعالیت های تبلیغی در این بخش بیش از پیش ادامه یابد.
حجت الاسلام و المسلمین کیخا ضمن اظهار خرسندی از فعالیت های تبلیغی مؤسسه در این منطقه اظهار داشت: این منطقه دارای ۱۲۳ روستا می باشد و ما در تلاش هستیم تا مبلغین بیشتری را به این مناطق اعزام کنیم.
امام جمعه شهر محمد آباد همچنین با ابراز رضایت فراوان از فعالیت های تبلیغی مؤسسه گفت: مبلغینی که مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به این منطقه اعزام می دارد جزو موفق ترین گروه های تبلیغی هستند.
حجت الاسلام عزت زمانی همچنین در این روز در دیدار با هیئت امنای مسجد حضرت فاطمه الزهراء (س) شهر محمدآباد ضمن بررسی شرایط فرهنگی منطقه، ابراز امیدواری نمود هر چه زودتر مشکلات موجود رفع شود.