امروز رهبر انقلاب درخت تنومند ولایت را با استقامت نگهداری می کنند

حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با مسئولین مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفتند: هیچ چیز به اندازه ولایت سفارش نشده است و باید بدانیم که پرچمدار ولایت، امیرالمومنین‌(ع) است و انشاالله این پرچم با دست با کفایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به حضرت ولی عصر (عج) خواهد رسید. به گزارش روابط عمومی […]

Alavi-Gorgani-89-7-24250حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با مسئولین مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفتند: هیچ چیز به اندازه ولایت سفارش نشده است و باید بدانیم که پرچمدار ولایت، امیرالمومنین‌(ع) است و انشاالله این پرچم با دست با کفایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به حضرت ولی عصر (عج) خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، مسئولین مؤسسه روز شنبه مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۸۹ جهت استفاده از بیانات ارزشمند حضرت آیت الله علوی گرگانی، در بیت این مرجع عالیقدر حضور یافتند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی در این دیدار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در نگهداری از نظام جمهوری اسلامی متحمل زحمات فراوانی شده اند گفتند: امیدواریم با لطف الهی، یاری امام زمان (عج) و کوشش شیعیان درخت تناور ولایت روز به روز مستحکمتر شود و ما باید در راه حفظ ولایت بیش از پیش تلاش کنیم.
ایشان ضمن بر شمردن آیات و روایات متعدد در مورد بحث ولایت ابراز داشتند: خداوند در قرآن شرط ایمان را پذیرش ولایت پیامبر (ص) و ائمه (س) ذکر کرده است ولی متأسفانه در جامعه امروز ما به اندازه کافی حق این مطلب ادا نشده است.
این مرجع معظم تقلید در ادامه با ذکر روایتی از نبی مکرم اسلام (ص) گفتند: پیامبر اعظم (ص) شرط ولایت خود را ولایت حضرت امیرالمؤمنین (ع) دانسته اند؛ پس هر کس قصد پیمودن راه ایشان را دارد باید از این طریق وارد شود.
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) بعد از خود، قرآن و ولایت را به یادگار گذاشته اند اظهار داشتند: فهم برخی از آیات قرآن توسط خداوند متعال فقط به پیامبر (ص) تعلیم داده شده است و ایشان نیز این علم را به ائمه اطهار (س) و به خصوص حضرت علی (ع) سپرده اند و برای یافتن حق تنها باید از طریق ایشان وارد شویم.
معظم له با بیان روایاتی ارزشمند به تشریح نقش ائمه اطهار (س) در تبیین ولایت پرداخته و افزودند: ائمه (س) حقیقت گو هستند و نه مجاز گو و در بیان حقیقت هیچ گاه دچار غلو یا اشتباه نمی شوند.
این مرجع عالیقدر ابراز داشتند: تلاش دشمنان و به خصوص وهابیت برای تخریب و انحراف آیات و روایات وارد شده در مورد ولایت امیرالمؤمنین (ع) به جایی نخواهد رسید و انکار این آیات و روایات نفی و رد ولایت پیامبر (ص) نیز هست، چون پیامبر (ص) ولایت خود را به دست ایشان سپرده اند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی در مورد نقش امام راحل (ره) در مسئله ولایت در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کردند: درخت ولایت به دست امام خمینی (ره) در این نظام کاشته شد و اینک نیز به دست با کفایت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) اداره می شود.
ایشان نقش مقام معظم رهبری در حفظ نظام اسلامی را محوری ارزیابی کرده و افزودند: امروز رهبر انقلاب با زحمات فراوان، درخت تنومند ولایت را با استقامت نگهداری می کنند.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ضمن اظهار خرسندی از دیدار با معظم له و تشکر از ایشان، پس از معرفی مختصری از عملکرد مؤسسه به تشریح برنامه های فرهنگی – تبلیغی انجام شده و در دست اقدام این مؤسسه پرداخت.
گفتنی است این دیدار توسط معاونت ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در راستای اهداف فرهنگی و دینی مجموعه و کسب فیض و راهنمایی از محضر مراجع و بزرگان حوزوی تدارک دیده شد.