انتشار سی و دومین شماره ماهنامه«‌سخن آشنا»

سی و دومین شماره ماهنامه داخلی«‌سخن آشنا» از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) منتشر شد. به گزارش روابط عمومی موسسه ولاء منتظر(عج): «سخن آشنا»، نشریه داخلی مؤسسه است که به طور ماهانه انتشار می‌یابد و با رویکردی اطلاع رسانی و فرهنگی، علاوه بر پرداختن به مناسبت‌های ماه، موضوعات متنوع و متعددی را در حوزه مربوطه […]

sokhanسی و دومین شماره ماهنامه داخلی«‌سخن آشنا» از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه ولاء منتظر(عج): «سخن آشنا»، نشریه داخلی مؤسسه است که به طور ماهانه انتشار می‌یابد و با رویکردی اطلاع رسانی و فرهنگی، علاوه بر پرداختن به مناسبت‌های ماه، موضوعات متنوع و متعددی را در حوزه مربوطه به چاپ می‌رساند.
در سی و دومین شماره این ماهنامه، تحت عنوان “اقتدار حقیقی کشور، اقتدار فرهنگی است” خلاصه ایی از سخنرانی حضرت آیت الله  العظمی خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، آورده شده است که ایشان به وظایف فرهنگی
و رسالت فرهنگی نیروهای مختلف کشور پرداخته است.
در مطلب بعدی ماهنامه، با عنوان “دلم غم دارد”، خاطراتی از توجه مقام معظم رهبری به شهید سید مرتضی آوینی را ورق می زنیم.
“کوثر قرآن” عنوان بعدی این ماهنامه است که به مناسبت ایام فاطمیه، مقاله ایی از حضرت آیت الله جوادی آملی آورده شده است. در قسمتی از این مقاله می خوانیم:
چهره زهرا که مظهر عطوفت رحمانی و رأفت یزدانی است، نسبت به شعیان و پیروان ولایت که گرد عصیان و غبار طغیان بر سیمای جانشان نشسته است، همانند باران رحمتی شستشوگر ذنوب و رافع کدور است. او همه انبیاء را مشفوع به بکاء طفلان نموده و به عنوان زمینه دریافت غفران، پروردگارش را بدانها سوگند می دهد.
“آغاز از خود” یکی دیگر از عناوین این ماهنامه است که اشاره به نامگذاری سال ۸۹ مقام معظم رهبری  با نام “همت مضاعف و کار مظاعف”دارد. در قسمتی از این نوشتار می خوانیم: نام گذاری سال ها، گذشته از فضای رسانه ای و تبلیغی که پیرامون آن پدید می آید- و البته در شش ماه نخست سال رنگ و بوی آن بیشتر است- اکنون یک راهبرد اساسی برای تغییر و اصلاح فرهنگ عمومی جامعه در جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
در پایان ماهنامه سخن آشنا گزارش فعالیت های معاونت های موسسه در اسفند ماه سال ۱۳۸۸ ذکر شده است.

لازم به ذکر است، مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با تهیه و توزیع ماهنامه بین اعضاء و مرتبطین خود، در اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبین طرحها و برنامه‌های خود فعال بوده و از مهرماه سال ۱۳۸۵ اقدام به تهیه و چاپ نشریه‌ای داخلی کرد تا در کنار اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و عملکرد مؤسسه به ارتقاء سطح آگاهی و دانش مخاطبان نیز بپردازد.