انتشار سی امین شماره ماهنامه«‌سخن آشنا»

سی امین شماره ماهنامه داخلی«‌سخن آشنا» از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) منتشر شد. به گزارش روابط عمومی موسسه ولاء منتظر(عج): «سخن آشنا»، نشریه داخلی مؤسسه است که به طور ماهانه انتشار می‌یابد و با رویکردی اطلاع رسانی و فرهنگی، علاوه بر پرداختن به مناسبت‌های ماه، موضوعات متنوع و متعددی را در حوزه مربوطه به […]

sokhanسی امین شماره ماهنامه داخلی«‌سخن آشنا» از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه ولاء منتظر(عج): «سخن آشنا»، نشریه داخلی مؤسسه است که به طور ماهانه انتشار می‌یابد و با رویکردی اطلاع رسانی و فرهنگی، علاوه بر پرداختن به مناسبت‌های ماه، موضوعات متنوع و متعددی را در حوزه مربوطه به چاپ می‌رساند.
سی امین شماره ماهنامه داخلی«‌سخن آشنا» به مناسبت برگزاری هفتمین نشست سالیانه موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به صورت ویژه نامه گزارشی فعالیت های معاونت های موسسه منتشر شد.
لازم به ذکر است، مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با تهیه و توزیع ماهنامه بین اعضاء و مرتبطین خود، در اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبین طرحها و برنامه‌های خود فعال بوده و از مهرماه سال ۱۳۸۵ اقدام به تهیه و چاپ نشریه‌ای داخلی کرد تا در کنار اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و عملکرد مؤسسه به ارتقاء سطح آگاهی و دانش مخاطبان نیز بپردازد.