انقلاب اسلامی به ایران در عرصه جهانی اقتدار بخشید

or حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار جمعی از مدیران مؤسسه یادبود امام خمینی(ره) در کشمیر هند، با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی اسلام و آزادی را به ما عنایت کرد و به ایران در عرصه جهانی اقتدار بخشید. به گزارش […]

gorganior حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار جمعی از مدیران مؤسسه یادبود امام خمینی(ره) در کشمیر هند، با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی اسلام و آزادی را به ما عنایت کرد و به ایران در عرصه جهانی اقتدار بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌وی با بیان این‌که بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی به عزت و قدرت کشور افزوده شده، ابراز کرد: انقلاب اسلامی الگویی برای دیگر کشورهای آزادیخواه است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به آیات قرآن هر انسانی را مسؤول کارهای خود دانست و اظهار داشت: کسی که عمل نیک انجام دهد خیر و کسی که شر انجام دهد بدی می‌بیند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی فلسفه ارسال انبیای الهی را هدایت مردم دانست و گفت: وظیفه پیامبران الهی هدایت مردم و گوشزد کردن خطرات به آنها است.

وی بر ضرورت توجه انسان‌ها به آخرت تأکید کرد و ابراز داشت: انسان اگر به این باور برسد که در آخرت به اعمال او رسیدگی می‌شود دچار خطا و گناه نمی‌شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به مشکلات و معضلات اجتماعی، افزود: اگر باورها و اعتقادات دینی در میان مردم افزایش پیدا کند معضلات اجتماعی نیز کمتر می‌شود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه ظلم کشورهای غربی به مظلومان جهان را نتیجه عدم اعتقاد استکبار جهانی به آخرت دانست.