اهداف مبلغان علوم دینی فراتر از منافع مادی است

 آیت الله کاظم صدیقی در همایش بزرگ مبلغان اوقاف استان قم در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه مبلغان معارف اهل بیت (ع) باید با همت بلند خود را جزو شفیعان رو قیامت قرار دهند، اظهار کرد: برای رسیدن به مرحله شفاعت باید از اولیا الهی باشیم. به گزارش خبرگزاری […]

kosar-sedighi1 آیت الله کاظم صدیقی در همایش بزرگ مبلغان اوقاف استان قم در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه مبلغان معارف اهل بیت (ع) باید با همت بلند خود را جزو شفیعان رو قیامت قرار دهند، اظهار کرد: برای رسیدن به مرحله شفاعت باید از اولیا الهی باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، امام جمعه موقت تهران تواضع را لازمه شامل شدن الطاف الهی عنوان کرد و افزود: هدایت انسان به دست خداوند متعال است و اگر او نخواهد هیچکس هدایت نمی شود.

وی با تاکید براینکه همه چیز دست خدا است، تصریح کرد: آنچه مبلغان علوم دینی باید مورد توجه قرار دهند این است که دچار غرور و منیت نشوند از همین رو باید دائم مراقب احوال خود باشیم.

آیت الله صدیقی توکل به خدا را از مهمترین فاکتورهای لازم برای هدایت کنندگی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه ها راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن و دیگر تجمعات از عزت لباس پیامبر و روحانیت و مبلغان دینی است و باید همواره به این موضوع توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران اهداف مبلغان را فراتر از منافع مادی دانست و افزود: باید هدف ما فقط و فقط جلب رضای الهی باشد چرا که اگر کسی هوای نفس داشته باشد نمی تواند خدا به معرفی کند.

وی با بیان اینکه  آموختن علم و حلم هنر تبلیغ است، تصریح کرد: نباید در برابر بداخلاقی ها از کوره در برویم چرا که مبلغان نقش طبیب دارند و برای مداوای افراد گام بر میداند پس باید در این راه صبور باشیم.