اولین شماره نشریه «رهنامه» منتشرشد

اولین شماره نشریه «رهنامه» با هدف اطلاع رسانی از فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری  از ابتدای سال ۹۱ و به منظور استفاده گروه های مرجع به چاپ رسیده است. —————————- به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عجل الله فرجه) حجت الاسلام شکراللهی معاون پژوهش ضمن اعلام این خبر بیان داشت:معاونت پژوهش از ابتدای […]

RAHاولین شماره نشریه «رهنامه» با هدف اطلاع رسانی از فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری  از ابتدای سال ۹۱ و به منظور استفاده گروه های مرجع به چاپ رسیده است.

—————————-

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عجل الله فرجه) حجت الاسلام شکراللهی معاون پژوهش ضمن اعلام این خبر بیان داشت:معاونت پژوهش از ابتدای سال ۹۱ کوشید فرمایشات مقام معظم رهبری را گردآوری و به شکل جدیدی تنظیم نماید و به همراه تحلیل و جمع بندی مختصر و استخراج مطالبات ضمنی ایشان، در قالب نشریه ای با عنوان «رهنامه» به چاپ برساند.

وی در ادامه افزود: این اقدام در راستای اطلاع رسانی از فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری صورت گرفته و تلاش شده است این نشریه به صورت دوره ای دراختیار جامعه ولایت مدار و به ویژه مخاطبان و بالاخص تصمیم گیران و تصمیم سازی نظام اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام شکراللهی در پایان ضمن بیان، مدیران و فعالان فرهنگی به عنوان مخاطبان اصلی این نشریه اظهار داشت: این شماره در بردارنده فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۱ می باشد.

لازم به ذکر است به علت وجود محدودیت در چاپ این نشریه، نسخه الکترونیکی آن جهت استفاده عموم و علاقه مندان، در سایت موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عجل الله فرجه) قرار خواهد گرفت.