اگر رهبر انقلاب در جزییات مذاکرات هسته ای دخالت داشتند، وضعیت کار چنین نمی شد/ امیدواریم استقلال کشور حفظ شود

جمعی از طلاب و نخبگان جوان حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش رجانیوز، در این دیدار که پنجشنبه شب در بیت معظم له صورت کرفت، جمعی از طلاب و نخبگان جوان  حوزه علمیه قم ضمن گزارشی پیرامون آخرین فعالیت های سیاسی و اجنماعی خود از […]

جمعی از طلاب و نخبگان جوان حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رجانیوز، در این دیدار که پنجشنبه شب در بیت معظم له صورت کرفت، جمعی از طلاب و نخبگان جوان  حوزه علمیه قم ضمن گزارشی پیرامون آخرین فعالیت های سیاسی و اجنماعی خود از بیانات این مرجع عالیقدر پیرامون آخرین مسائل اساسی کشور به خصوص مسئله مذاکرات هسته ای بهره مند شدند.

ایشان در این دیدار با اشاره به این نکته که  درست است  رهبری  فرموده اند در جزئیات مذاکرات دخالت نخواهند کرد، افزودند: اگر جزییات به محضر ایشان می رسید و آن جا با اعمال نظر کارشناسان خبره و اهل فن مورد تایید واقع می شد و سپس از طرف دولتمردان مورد تواقق بین المللی قرار می گرفت، الان خیال ما راحت تر بود و وضعیت کار این چنین نبود.

ایشان با اشاره به این مسئله که اکنون با این جهت گیری فعلی هرچه در این مسیر جلوتر برویم وضعیت دشوارتر خواهد شد، خاطر  نشان کردند:  با این جهتی که اکنون داریم پیش می رویم آن ها دستشان را بر روی گلوگاه استقلال کشور گذاشته اند.
ایشان در ادامه با تجلیل و قدردانی از فعالیت های روشنگرانه طلاب در این زمینه، تاکید نمودند:  آن چه که بنده آرزومندم آن است که موفقیت کامل برای کشور حاصل شود و نعمت استقلال کشور از دست نرود، چون ما بهای سنگینی بابت استقلال کشور داده ایم، خون این همه جوان های ما رفته است برای  این که مملکت خودش برای خودش تصمیم بگیرد.
ایشان در پایان تاکید فرمودند : بنده اطمینان دارم این مملکت تحت تایید بوده و ان شاالله آسیبی به آن نخواهد رسید و ما فرمایشات مقام معظم رهبری را روی چشم خواهیم گذاشت.