بازدید دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم از بخش های مختلف مؤسسه

در این بازدید مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حضور داشتند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۱۰/۸۹ حجت الاسلام و المسلمین نواب دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم از بخش های مختلف مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)بازدید نمود. در این بازدید حجج […]

armدر این بازدید مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۱۰/۸۹ حجت الاسلام و المسلمین نواب دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم از بخش های مختلف مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)بازدید نمود.
در این بازدید حجج اسلام علیرضا سموعی، محمد ابوطالبی، حسن شکراللهی(اعضای هیئت مدیره)، رضا عزت زمانی(مدیرعامل) و محمد صلاح زاده (معاون ارتباطات) از مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز حضور داشتند.
در ابتدای این بازدید حجت الاسلام عزت زمانی ضمن خوشامد گویی به حضار و ارائه گزارش مختصری از روند اجرای فعالیت ها و برنامه های مؤسسه، نسبت به جایگاه والای شورای عالی حوزه علمیه قم در رشد و ارتقاء توانمندی های فرهنگی طلاب حوزه علمیه تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نواب نیز ضمن اظهار خرسندی از این بازدید و ابراز رضایت از عملکرد و فعالیت های مؤسسه و وجود روحیه بسیجی و حضور در صحنه، مجموعه فعالیت ها را موفق ارزیابی نمود.
وی با اشاره به لزوم تخصصی تر شدن اینگونه فعالیت های فرهنگی اظهار داشت: اگر این فعالیت ها در حوزه آموزش و پرورش تخصصی تر شوند، مورد حمایت بیشتری قرار خواهند گرفت.
گفتنی است در جریان این بازدید برخی از اعضای هیئت مدیره مؤسسه پس از مطرح نمودن چشم انداز ده ساله مؤسسه که در دست بررسی است،  نظریاتی را ارائه دادند.