بازدید مدیر عامل موسسه از عملکرد مبلغین اعزامی به روستاها و توابع شهر زابل

مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) عصر دیرزو جهت بررسی شرایط مبلغین اعزامی از موسسه به چند روستا و توابع شهرستانهای زابل، ذهک و هیرمند سفر کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام عزت زمانی مدیر عامل موسسه در سفری به زابل ضمن اعلام استقرار مبلغین و گروه های تبلیغی در […]

armمدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) عصر دیرزو جهت بررسی شرایط مبلغین اعزامی از موسسه به چند روستا و توابع شهرستانهای زابل، ذهک و هیرمند سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام عزت زمانی مدیر عامل موسسه در سفری به زابل ضمن اعلام استقرار مبلغین و گروه های تبلیغی در چند منطقه از قبیل زابل، هیرمند و ذهک بیان داشت: برنامه های فرهنگی از قبیل کلاس های قرآن، برگزاری نشست و نیز ایجاد حاقه های معرفتی برای جوانان و عموم مردم، در این مناطق، از جمله فعالیتهای دردست اقدام مبلغ اعزامی می باشد. که در این سفر تمامی موارد مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) همچنین در ادامه بیان داشت: از جمله برنامه های این سفر می توان به دیدار با موثرین محلی و نیز شرکت در جلسات مسئولین شهری فعال در امر تبلیغ اشاره کرد.
ایشان افزود: دراین سفر ضمن بررسی شرایط فرهنگی منطقه با میزبانان و معتمدین روستاها و نیز مبلغین اعزامی از سوی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) دیدار و گفتگو به عمل آمد.
قابل ذکر است که هر ساله مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در ایام تبلیغ برای ارتقاء سطح دینی و اعتقادی مردم مناطق محروم، تعدادی از مبلغین را پس از ساماندهی و آموزش به این مناطق اعزام می دارد.