بازدید مدیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور از مؤسسه

مدیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور با حضور در مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ضمن بازدید از بخش های مختلف، با مسئولین مؤسسه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، مشاور وزیر و مدیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی […]

mohammadi-400مدیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور با حضور در مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ضمن بازدید از بخش های مختلف، با مسئولین مؤسسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، مشاور وزیر و مدیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۰۳/۱۳۹۰ ضمن بازدید از بخش های مختلف مؤسسه با مسئولین مسئولین مؤسسه نیز دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سعید بهمنی، عضو هیئت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این دیدار ضمن اشاره به برخی از بندهای سند استراتژیک مؤسسه اظهار داشت: این مؤسسه در راستای پیگیری منویات مغفول مانده امام (ره) و رهبری تشکیل شده است و تاکنون نیز در این راه به اهداف زیادی دست پیدا کرده است.
وی ضمن تشریح برخی از فعالیت های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: بسیاری از فعالیت های این مؤسسه مطابق با اهداف مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور می باشد و تعامل و همکاری دو طرف در این زمینه می تواند با موفقیت همراه باشد.
حجت الاسلام محمدی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و فعالیت های فرهنگی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به خصوص در حوزه قرآن اظهار داشت: با توجه به حضور فضلای ارزنده ای همچون حجج اسلام طائب، آقاتهرانی و بهمنی در رأس این مؤسسه، ورود این مؤسسه به فعالیت های قرآنی را ضروری می دانیم.
مدیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور با امیدبخش خواندن همکاری و تعامل با مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: موضوعات قرآنی بسیاری وجود دارند که نیازمند پژوهش و تحقیق می باشند و مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ظرفیت راه اندازی بخش مستقلی برای این مهم را دارد.
وی در پایان از گسترش همکاری های دو طرف بخصوص در فعالیت های قرآنی استقبال نموده و خواستار ارتباط بیشتر با مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور شد.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اطلاع رسانی مؤسسه، به تشریح برخی از فعالیت ها و طرح های در دست اجرای مؤسسه در زمینه پژوهش های قرآنی پرداخت.