بازدید ۵ هزار نفر از “نمایشگاه حسین انتخاب من” در زابل

مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: تاکنون ۵ هزار نفر از “نمایشگاه حسین انتخاب من” که به مناسبت محرم در زابل برگزار شده، بازدید کرده‌اند. حجت‌الاسلام رسول سموعی پس از برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه “حسین انتخاب من” اظهار داشت: پژوهش‌های اولیه و اقدامات مقدماتی این نمایشگاه با نام اباعبدالله و با شعار “حسین انتخاب من” نزدیک دو ماه […]

Baner300.300مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: تاکنون ۵ هزار نفر از “نمایشگاه حسین انتخاب من” که به مناسبت محرم در زابل برگزار شده، بازدید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رسول سموعی پس از برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه “حسین انتخاب من” اظهار داشت: پژوهش‌های اولیه و اقدامات مقدماتی این نمایشگاه با نام اباعبدالله و با شعار “حسین انتخاب من” نزدیک دو ماه قبل از ماه محرم توسط طلبه‌های استان قم که دوره مقدمات سطح را می‌گذراندند انجام شده بود.
وی افزود: با توجه به رایزنی‌ها و برنامه‌های مقدماتی با شهردار زابل مقرر بود مجموعه‌ای که در مجاورت مزار شهدای گمنام است را برای این برنامه اختصاص دهیم.
سموعی بیان کرد: با صرف هزینه‌های زیاد برای اجرای کارهای مقدماتی مثل طراحی، چاپ بنرهای مختلف و اقلام لازم برای بازدید از نمایشگاه که برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده بود با بی‌مهری و عدم مهمان‌نوازی مسئولان در شهرستان زابل مجبور شدیم نمایشگاه را در بیرون از شهر در جاده فرودگاه برگزار کنیم.
مسئول برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: نزدیک یک هفته قبل از ماه محرم دوستان به صورت شبانه‌روز پای کار آمدند و نمایشگاه را در سوم ماه محرم برپا کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه جایگاه برگزاری نمایشگاه تغییر یافت، خدمت یکی از فعالان فرهنگی این شهرستان رفتیم و مقرر شد نمایشگاه را در مکان و ملک شخصی برپا کنیم.
این مسئول یادآور شد: اطلاع‌رسانی در زمینه افتتاح این نمایشگاه توسط صدا و سیما مرکز استان و خبرگزاری‌های مختلف در این شهر انجام شد و خوشبختانه از همان روز اول با توجه به اینکه فضا اندکی از شهرستان فاصله داشت به برکت سیدالشهدا بازدیدها از همان روز بسیار باشکوه بود.
سموعی از همکاری فوق‌العاده آموزش و پرورش و دانشگاه‌های زابل تقدیر و تشکر  کرد و گفت: آموزش پرورش همکاری خوبی داشت و تمام دانش‌آموزان دختر و پسر در تمام مقاطع دبستان،راهنمایی و دبیرستان از این نمایشگاه بازدید و موجبات ارتقا مباحث علمی، فرهنگی و و ارتقای معرفتی نسبت به اهل بیت فراهم شد و هم از بسته‌های هدیه‌ای در نظر گرفته شده بهره‌مند شدند.
وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم مسئولان فرهنگی این شهر از برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها بهتر استقبال کنند.