باید عملا آدم های خوبی باشیم تا دیگران بدانند که طرفداران ولایت فقیه چقدر تحمل بالایی دارند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به موضوع ولایت فقیه تصریح کرد: موضوع ولایت فقیه قرن ها منزوی شده بود و پس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تازه به صحنه آمده است که باید آرام آرام فرهنگ سازی کنیم. حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کوثر ولایت در گفتگو با خبرنگار […]

kosar-sedighi1امام جمعه موقت تهران با اشاره به موضوع ولایت فقیه تصریح کرد: موضوع ولایت فقیه قرن ها منزوی شده بود و پس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تازه به صحنه آمده است که باید آرام آرام فرهنگ سازی کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کوثر ولایت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: باید ابهامات و شبهاتی که در خصوص ولایت فقیه خودمان داریم را ابتدا برطرف کنیم تا بتوانیم ولایت فقیه را به صورت اساسی و آن گونه که باید بشناسیم.

وی بیان داشت: اگر شبهات و ابهامات ما برطرف شد در نتیجه می‌توانیم ابهامات دیگران را هم برطرف کنیم که این از ارزش بالایی برخوردار است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به موضوع ولایت فقیه تصریح کرد: موضوع ولایت فقیه قرن ها منزوی شده بود و پس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تازه به صحنه آمده است که باید آرام آرام فرهنگ سازی کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی عنوان داشت: در فرهنگ سازی هم دستپاچگی مضر است و هم بی خیالی و باید به آرامی و با مدیریت و تدبیر صحیح ابهامات را برطرف کرد.

وی بیان داشت: کسانی که شاخصه‌های عملی مقام معظم رهبری را از نزدیک می‌بینند متوجه تواضع ایشان می‌شود که باید این مسائل در ما هم اثر گذار باشد.

امام جمعه موقت تهران گفت:‌ما که نسبت به ایشان علاقه مندیم و ولایت را جزو واجبات اساسی دین می دانیم، باید عملا آدم های خوبی باشیم تا دیگران بدانند که طرفداران ولایت فقیه چقدر سعه صدر و چه تحمل بالایی دارند.