باید نسبت به انجام کارهای ماندگار و ارزشمند همتی مضاعف داشت

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) استاندار قم در دیدار صمیمانه با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن بیان آشنایی با فعالیت‌های ارزشمند موسسه در حوزه فرهنگ اعلام داشت: با توجه به ورود موسسه به سن میانسالی و تجربه‌های کثیر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، می‌بایست نسبت به انجام […]

armبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) استاندار قم در دیدار صمیمانه با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن بیان آشنایی با فعالیت‌های ارزشمند موسسه در حوزه فرهنگ اعلام داشت: با توجه به ورود موسسه به سن میانسالی و تجربه‌های کثیر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، می‌بایست نسبت به انجام کارهای ماندگار و ارزشمند همتی مضاعف داشت.

حجت‌الاسلام موسی‌پور در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و آرزوی توفیق و بهره‌مندی از مکتب حضرت زهرا(س) بیان داشت: فعالیت‌های خوب و ارزشمندی با توجه به احساس نیازهای مبرم و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) انجام پذیرفته است.
ایشان همچنین افزود: با توجه به گذشت چندین سال از فعالیت‌های موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) و بر اساس تجربه زیاد آن در عرصه‌های مختلف فرهنگی اکنون انتظار بیشتر و متفاوتی نسبت به کارهایی که در گذشته صورت گرفته است وجود دارد.
استاندار قم اظهار داشت: فعالیت‌های سطحی و زودگذری وجود دارد که با توجه به اثرگذاری دارای تأثیر مقطعی بوده که دیگران هم می‌توانند نسبت به انجام آن اقدام نمایند. اما با توجه به حضور اشخاص توانمند و پر تجربه در موسسه ولاء منتظر(عج) ، کارهای ماندگار و عمیقی از آن انتظار خواهد رفت. لذا در این مسیر می‌بایست کوشا بود، تا ابعاد گوناگون کارهای فرهنگی مورد پوشش قرار گیرد.
ایشان همچنین در قسمت پایانی بیانات خود ضمن بیان توجه ویژه به نیازسنجی بر اساس اولویت اظهار داشت: در نیاز سنجی‌ها نباید از اولویت‌هایی که نظام برای خود تعیین می‌کند به دور بود. ما اکنون با توجه به قرار گرفتن در شرایط ویژه جهانی می‌بایست نسبت به هدفی که به سمت آن در حرکت هستیم اقتضائات آن هم مورد توجه قرار گرفته و در این فضا اولویت ‌کاری مورد سنجش قرار گیرد.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) بیان داشت: موسسه کارهای فرهنگی زیادی در سال جاری در دستور کار خود دارد که از جمله فعالیت‌های ویژه آن می‌توانیم به برگزاری کنگره آیت‌الله گلپایگانی(ره) و آیت‌الله مشکینی اشاره نمود. همچنین فعالیت‌ها در حوزه تبلیغ از قبیل اعزام مبلغ و دوره‌های جریان شناسی تاریخ معاصر و نیز دوره غیر حضوری عصر امام خمینی(ره) ادامه داشته و مورد توجه خواهد بود.