بد حجابی و بی حجابی از گرفتاری‌های جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت آستان مسجد مقدس جمکران ظهر امروز در گردهمایی خادمان این مکان مقدس به بررسی ارزش خدمت به مردم پرداخت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی گفت: نفس خدمت بر مردم بسیار ارزشمند است، در کتاب‌های روایی هزاران روایت درباره خدمت به مردم بیان شده است. تولیت مسجد مقدس جمکران […]

slider-rahimianحجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت آستان مسجد مقدس جمکران ظهر امروز در گردهمایی خادمان این مکان مقدس به بررسی ارزش خدمت به مردم پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی گفت: نفس خدمت بر مردم بسیار ارزشمند است، در کتاب‌های روایی هزاران روایت درباره خدمت به مردم بیان شده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به این‌که خدمت به خلق خداوند متعال بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: خدمت به انسان‌های عادی هم ثواب دارد، حال اگر فرد بخواهد به یک فرد مسلمانان، شیعه، متدین، زائر مسجد جمکران و عاشق امام زمان(عج) خدمت کند مسلما هزاران ثواب برای او نوشته می‌شود.

وی ادامه داد: حتی در روایتی خدمت به خلق خدا از هزاران سال عبادت، شب زنده داری و تهجد با ارزش‌تر شمرده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با تأکید بر این‌که خط مقدم جبهه خدمت به فرهنگ انقلاب، نظام اسلامی، تعظیم شعار الهی و فرهنگ مهدویت خادمان هستند، خاطرنشان کرد: اگر کار با عشق و علاقه صورت نگیرد ثمره نداشته و بازتابی نخواهد داشت.

وی افزود: مراسم با عظمت، با شکوه، با نظم و حضور گسترده مردم در نیمه شعبان امسال سبب تقدیر، تجلیل و تکریم همگان شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تقدیر از حضور گسترده تمام دستگاه‌های شهر مقدس قم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم نیمه شعبان، گفت: قریب به ۱۰۰ دستگاه، سازمان، تشکیلات دولتی و غیر دولتی برای بهتر انجام شدن کار بسیج شدند.

وی یادآور شد: تنها ۹۰ برنامه زنده از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر روی آنتن رفت؛ نیروی انتظامی،‌ هلال احمر، شهرداری قم، استانداری و دیگر دستگاه‌های دولتی نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در برگزاری مراسم کوتاهی نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به برگزاری ۴۵۰ برنامه فرهنگی از سوی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، بیان داشت: خوشبختانه این معاونت برنامه‌های بسیار متنوعی همانند برگزاری نمایشگاه‌ها و حلقه‌های معرفت را ساماندهی کرد.

وی تصریح کرد: معاونت‌های اجرایی، عمرانی، درمانی، پژوهشی و حراستی نیز آن‌چه در توان داشتند برای خدمت به زائران انجام داده و کار آن به صورت یک کار جهادی صورت گرفت.

تولیت مسجد مقدس جمکران در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به اهل‌بیت(ع) را بهترین سرمایه برای افراد دانست و اظهار داشت: ثروتمند واقعی کسی است که محبت ائمه اطهار(ع) را در دل داشته باشد، وگرنه پولداران صهیونیستی ثروتمندان واقعی نیستند، بلکه پول آن‌ها جهنم دنیا و آخرت شان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان از تلاش بانوان خادم در مسجد مقدس جمکران نیز تشکر و قدردانی کرد بیان داشت: هر چند متأسفانه بد حجابی و بی‌حجابی یکی از گرفتاری‌های جامعه ما شده است ولی با این وجود تعداد زیادی از بانوان انقلابی و متدین در این مکان مقدس به زائران خدمت رسانی می‌کنند.