برای انقطاعی شدن باید به عین الیقین رسید

حسین یکتا، فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا، بعد از ظهر امروز در مراسم «خاکیان افلاکی» که با حضور دانش پژوهان دختر حاضر در طرح ولایت کشوری برگزار شد، گفت: این جا به سبب حضور نیروهای خالص بسیجی، حال و هوای بچه ها خوب است و حس خوبی برای عملیات فرهنگی  وجود دارد.   به گزارش خبرنگار […]

yekta2حسین یکتا، فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا، بعد از ظهر امروز در مراسم «خاکیان افلاکی» که با حضور دانش پژوهان دختر حاضر در طرح ولایت کشوری برگزار شد، گفت: این جا به سبب حضور نیروهای خالص بسیجی، حال و هوای بچه ها خوب است و حس خوبی برای عملیات فرهنگی  وجود دارد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، وی افزود: به اندازه همان یک ذره که بگویند بچه های بسیج پرونده دار هستند ممکن است یک روزی و یک جایی کتک بخورند و ای کاش همه پرونده ها را آتش می زدند و بدون چشم داشت فعالیت می کردند.
راوی دفاع مقدس یادآور شد: هر اندازه راننده قطار قوی تری باشیم، سوزنبان کسی دیگر است و سر نقاط حساس است که راه شهدا از انسان های عادی جدا می شود.
یکتا تأکید کرد: مشکل ما دل هایمان است که نیت هایمان کارهایمان را خراب می کند؛ بسیاری از افراد در دوران جنگ گفتند «جنگ جنگ تا پیروزی» اما پایشان را هم در جبهه نگذاشتند؛ این ها به جبهه علم الیقین داشتند!
وی خاطرنشان کرد: برخی دیگر در جبهه ها حضور داشتند اما توفیق شهادت نصیب آن ها نشد و آنها به حق الیقین در جبهه ها رسیدند؛ اما شهدا به عین الیقین رسیدند.
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا تصریح کرد: چرا امروز ما قدرت جذب ده نفر را نداریم؛ اما شهدا هزاران نفر را با خود همراه می کنند و چرا رفاقت هایمان رفاقت های ساده دوران جنگ نیست؟
این راوی دفاع مقدس با بیان پرسش هایی از قبیل دلیل این که کارهای ما پیش نمی رود چیست؟ چرا دانشجویان عاشق شهدا می شوند اما نسبت به ما گرایش ندارند؟ چرا هرچقدر تلاش می کنیم، تلاشمان کارآمد نیست؟ امام زمان(عج) چقدر در وجود شهدا جای داشت و چقدر در وجود ما جا دارد؟ خاطرنشان کرد: شهدا برای آنکه دار و ندارشان را برای مردم و دفاع از آنها دادند و عاشق مردم شدند و امروز به جایگاهی رسیده اند که مردم آنها را دوست دارند.
یکتا یادآور شد: بیایید آدم شویم و برای امام زمان(عج) در دانشگاه ها یار بگیریم؛ شهدا برای تربیت من و شما خودشان را به کشتن دادند، آیا ما برای یارگیری برای امام زمان(عج) خودمان را در دانشگاه ها فدا می کنیم؟
وی افزود: در جنگ نرم انقطاعی ها می توانند پیروز شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند؛ البته میان دانشجوی انقلابی با دانشجوی انقلابی انقطاعی تفاوت های بسیاری وجود دارد.
فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا تأکید کرد: در جبهه کسانی توانستند خطوط دشمن را بشکنند که حزب اللهی انقطاعی بودند و شما باید برای انقطاعی شدن به عین الیقین برسید و برای رسیدن به عین الیقین باید خوب فکر کنید.
یکتا گفت: وقتی در دنیا بگیر بگیر آغاز می شود، دانه درشت ها را می گیرند و برای دانه درشت شدن باید اخلاص و خلوت با خدا و ولی عصر، طرح و برنامه و مطالعه را در دستور کار خود داشته باشید.
این راوی دفاع مقدس ادامه داد: گاهی یک جبهه دانشگاه معطل یک نماز شب ما می شود و اگر می خواهید در دانشگاه ها کار کنید صادق باشید.
وی خاطرنشان کرد: انسان زمانی که برای خدا کار می کند نباید از حرف دیگران ناراحت و یا خوشحال شود؛ چرا که روزی ما رفتیم جبهه و آن شد دانشگاه و امروز شما آمده اید به دانشگاه و آن جبهه شده است.
حاج یکتا یادآور شد: به اندازه خواندن یک سی جز با آغاز دانشگاه ها فاصله داریم و امشب باید آغاز کنیم و برای جذب دانشجویان از شهدا و امام زمان(عج) یاری بخواهیم.
وی بیان داشت: تصور کنید امشب شب عاشورا است و از شما می پرسند که برای کار کردن در دانشگاه پایه کار هستید؟ امشب شب اتصال به خدا و انقطاع از غیر خدا است؛ پس برای ورود به دانشگاه آماده باشید و در آنجا برای امام زمان(عج) یارگیری کنید.

در پایان این مراسم میان دانش پژوهان قرعه کشی کمک هزینه سفر کربلا انجام شد و به ۵ نفر از دانش پژوهان، این کمک هزینه اهدا شد.