برخی با وجود سیاست‌های خصمانه آمریکا خود را به خواب زدند

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهواز، با بیان این که رعایت تقوا کلید حضور در میدان اخلاق و پلی برای رسیدن به فضائل عرفانی است، اظهار داشت: تاریخ نشان داده که تقوا مداری کلید موفقت در پیچیده ترین عرصه های سیاسی است. […]

hajatiحجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهواز، با بیان این که رعایت تقوا کلید حضور در میدان اخلاق و پلی برای رسیدن به فضائل عرفانی است، اظهار داشت: تاریخ نشان داده که تقوا مداری کلید موفقت در پیچیده ترین عرصه های سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مدیر حوزه علمیه خوزستان هوشیاری و آمادگی را از ویژگی های مؤمنان دانست و اظهار داشت: تفکر این که «قرآن برای قبرستان و اخلاق تنها برای مسجد» تفکری غلط است.

بینش سیاسی امام خمینی(ره) بر پایه تفوا مداری شکل گرفته بود

امام جمعه اهواز با بیان این که بینش سیاسی امام خمینی(ره) بر پایه تفوا مداری شکل گرفته بود، خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که دیانت را در دنیا زنده کرد و یاری جستن از سلاح تقوا سبب انقلاب مردم علیه رژیم طاغوت شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) مبنی بر « هر اصلاحی نقطه نخستش انسان است» اظهار داشت: اصلاح انسان اصلاح جامعه را به همراه دارد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) در طول جنگ روحیه تقوا و ایمان در رزمندگان را سلاحی مهم می دانستند، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس همواره گزارشات تکان دهنده ای به امام داده می شد، اما امام می دانست تا رزمندگانی همچون علی هاشمی، حاج حسین خرازی در جبهه هستند، دشمن شکست خورده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که سیاست بر مبنای تقوا سبب شد تا دشمنی که از حمایت بیش از ۱۰۰ کشور بهره می برد شکست خورد، اظهار داشت: میدان مبارزه و نحوه جنگ در برهه کنونی تغییر کرده است.

استراتژی جمهوری اسلامی تا مدیترانه شرفی پیش رفته است

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه تصریح کرد: به برکت تقوا مداری ملت ایران، عمق استراتژی جمهوری اسلامی تا مدیترانه شرفی پیش رفته و این مسأله جز رسوایی برای بدخواهان نظام چیزی به دنبال نداشته است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که عده ای متوجه رسوایی دشمن نیستند، اظهار داشت: شخصیت های آمریکایی روزهای گذشته به اوکراین آمدند و علیه دولت مستقل آن سخنرانی کردند و به اذعان خود با ۵ میلیارد دلار هزینه، دومین بندرگاه مهم روسیه در این کشور را ساقط کردند و عده ای هنوز در خواب مذاکره با آمریکا هستند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) پیرامون سیاست های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تصور این که جهان خوران به خصوص آمریکا از ایران و نظام اسلامی دست برداشته، بزرگترین ساده اندیشی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر سردمداران آمریکایی امروز برخلاف میلی درونی مجبور هستند بر سر میز مذاکره با ایران بنشینند، به دلیل خدامحوری و استکبار ستیزی ملت ایران در طول این سال ها است.

عده ای در داخل کشور به دنبال به راه انداختن آتش فتنه هستند

وی با بیان این که عده ای در داخل کشور آیات قرآن را زیر سؤال می برند و به دنبال به راه انداختن آتش فتنه هستند، اظهار داشت: روزهای گذشته یکی از عناصر خود فروخته حکم الهی قصاص را زیر سؤال برد، اما باید بداند که ملت لحظه ای از حیله دشمنان اسلام چه در داخل کشور و چه در خارج غافل نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری تأکید کرد: مؤمنان از شرکت در امور خیر غافل نشوند و در توان خود در این امر پسندیده شرکت کنند.

امام جمعه موقت اهواز به آغاز زمان ثبت نام در حوزه های علمیه از بهمن ماه اشاره و تصریح کرد: جوانان مستعد و خداجوی این فرصت را از دست ندهند و جهت کسب معارف اسلامی وارد حوزه علمیه شوند.