بررسی «پیچ تاریخی» و «مسائل روز و تحولات منطقه» در نشست ۳۲

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر عجل الله فرجه، سی و دومین نشست از سلسله نشست های انقلاب اسلامی، مخاطرات امروز و فردا همزمان با اوج گرفتن اتفاقات منطقه و داخل کشور برگزار می گردد. این نشست با حضور حجت الاسلا م و المسلمین دکتر میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی به عنوان سخنران […]

neshast32به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر عجل الله فرجه، سی و دومین نشست از سلسله نشست های انقلاب اسلامی، مخاطرات امروز و فردا همزمان با اوج گرفتن اتفاقات منطقه و داخل کشور برگزار می گردد. این نشست با حضور حجت الاسلا م و المسلمین دکتر میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی به عنوان سخنران اول باموضوع: تبیین مفهوم پیچ تاریخی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و نیز حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار که به موضوع بررسی مسائل روز و تحولات منطقه خواهد پرداخت.

نشست سی و دوم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۲ مهرماه، بعد از نماز مغرب و عشا ساعت ۱۸:۳۰ در چهارراه شهدا، خیابان معلم، سالن پژوهشگاه دفتر تبلیغات اسلامی استان قم با حضور دانشجویان، طلاب و اساتید و مخاطبان موسسه برگزار خواهد شد.

سلسله نشست های انقلاب اسلامی، مخاطرات امرور و فردا از نشست های فصلی موسسه فرهنگی ولاء منتظر عجل الله فرجه می باشد که با موضوعات مختلف و خصوصا با توجه به موضوعات مهم و مورد تاکید رهبری برگزار می گردد.