برپایی نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در زابل

حجت الاسلام والمسلمین رسول مهدیار از برپایی نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در دهه اول محرم در شهر زابل خبر داد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام والمسلمین رسول مهدیار مسئول ستاد علمی فرهنگی ولایت از برپایی نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در دهه اول محرم در شهر زابل […]

Baner300.300حجت الاسلام والمسلمین رسول مهدیار از برپایی نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در دهه اول محرم در شهر زابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام والمسلمین رسول مهدیار مسئول ستاد علمی فرهنگی ولایت از برپایی نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در دهه اول محرم در شهر زابل خبر داد.

حجت الاسلام مهدیار با اشاره به اجرای برنامه های ویژه محرم امسال در شهر زابل، گفت: همزمان با اعزام گروه های تبلیغی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) به استان سیستان و بلوچستان، ستاد علمی فرهنگی ولایت با همکاری مسئولین استان سیستان و بلوچستان، هیآت مذهبی و فعالان فرهنگی اقدام به برپایی نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در دهه اول محرم در شهر زابل نموده است.
مسئول ستاد علمی فرهنگی ولایت با تاکید بر پیگیری مطالبات امام و رهبری مبنی بر توجه فرهنگی تبلیغی در مناطق محروم و مرزی، گفت: موسسه ولاء منتظر(عج) با سابقه ۲۰ سال اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان، اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی با ساز و کار جدید را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: مجموعه ۳۰ نفر از طلاب شرکت کننده در طرح علمی فرهنگی ولایت برای دومین سال متوالی به منطقه اعزام خواهند شد و با حضور در مدارس، خوابگاه های دانشجویی و هیآت مذهبی به تبلیغ چهره به چهره خواهند پرداخت.
حجت الاسلام مهدیار با اشاره به برپایی نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در مزار شهدای گمنام شهر زابل واقع در پارک ملت این شهر، اظهار داشت: این نمایشگاه شامل غرفه های سیر تاریخی قیام امام حسین (علیه السلام)، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ولایت فقیه و رهبری، مهدویت و پاسخگویی به شبهات و برنامه های عاشورایی خواهد بود.
مسئول ستاد علمی فرهنگی ولایت موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با اشاره به برنامه های مختلف نمایشگاه، گفت: اجرای برنامه های متنوع و متناسب با سنین مختلف، اهداء بسته های فرهنگی، مشاوره، پاسخگویی به احکام، برنامه های عاشورایی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای برنامه ویژه کودک و سخنرانی و سینه زنی را از برنامه های متنوع نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” عنوان کرد.
حجت الاسلام مهدیار در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در دهه اول محرم آغاز به فعالیت می کند و در نوبت صبح پذیرای خواهران، نوبت عضر پذیرای برادران و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به صورت خانوادگی آماده ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی به بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است، موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، با همکاری و پشتیبانی طرح هجرت حوزه علمیه قم، ضمن ساماندهی و اعزام یک گروه تبلیغی شامل ۱۲۰۰ نفر از طلاب با تجربه و آموزش دیده در حوزه وهابیت، امامت و مهدویت به نقاط مرزی و محروم استان سیستان و بلوچستان اقدام به برپایی نمایشگاه و حسینیه “حسین انتخاب من” در دهه اول محرم در شهر زابل نموده است.