برگزاری کلاس آموزشی کارگاهی اصول و مبانی ارتباطات

کلاس آموزشی مباحث تخصصی مدیریت با عنوان اصول و مبانی ارتباطات با حضور دکتر عبدالله توکلی عضو هیئت علمی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، به نقل از معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت مؤسسه روز پنجشنبه مورخ ۱۶/۱۰/۸۹ […]

modiriyat-11.4.89350کلاس آموزشی مباحث تخصصی مدیریت با عنوان اصول و مبانی ارتباطات با حضور دکتر عبدالله توکلی عضو هیئت علمی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، به نقل از معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت مؤسسه روز پنجشنبه مورخ ۱۶/۱۰/۸۹ دوره آموزشی – کارگاهی اصول کنترل و نظارت برگزار شد.
اکبر برزعلی معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با اعلام این خبر گفت: معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریت، دوره های متعدد مباحث مدیریتی از جمله آشنایی با مفاهیم و مهارت های مدیریت، مدیریت منابع انسانی، خلاقیت و حل مسئله، مدیریت رفتار سازمانی در دو سطح فردی و گروهی، سازماندهی ،تیم سازی و شیوه های کارگروهی، فرآیند و فنون تصمیم گیری، مدیریت عملکرد و اصول کنترل و نظارت را  در گذشته با حضور اساتید خبره و مجرب از اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران و سمنان برگزار نمود که با استقبال مؤسسات فرهنگی همراه بود.
وی ادامه داد: در همین راستا مبحث جدید و کاربردی “اصول و مبانی ارتباطات” با توجه به نظرسنجی و مشورت کارشناسان مدیریت برگزار شد.
معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت مؤسسه با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی در یک روز افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور  دکتر عبدالله توکلی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مورخ ۱۶/۱۰/۸۹ در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، مباحث مربوط به اصول و مبانی ارتباطات در سازمان، نظریه ها، شاخصهای آن و مطالب مرتبط مطرح گردید.

وی ادامه داد: در این دوره ۳۷ نفر از مؤسساتی همچون تفحص سیره شهدا، مائده النور، آیات هدایت، فرهنگ منهاج، مرکز قرآن و عترت حوزه های علمیه و شرکت تبلیغاتی خاک آستان حضور داشتند.
لازم به ذکر است، موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با هدف الگوی سازی برای مؤسسات فرهنگی و ارتقاء سطح مدیریتی این مؤسسات، در نظر دارد در هفته های آینده نیز یک سرفصل دیگر از مباحث جدید و کاربردی مدیریت را با توجه به نظر سنجی و مشورت کارشناسان مدیریت به صورت کارگاهی برگزار نماید که از طریق پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه اطلاع رسانی خواهد شد.