برگزارِی کلاس آموزشی مدیریت (اصول کنترل و نظارت)

کلاس آموزشی مباحث تخصصی مدیریت با عنوان اصول کنترل و نظارت با حضور دکتر علی نقی امیری معاون پژوهشی و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه پردیس قم، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریت با هدف الگوی سازی برای مؤسسات فرهنگی […]

modiriyat-11.4.89350کلاس آموزشی مباحث تخصصی مدیریت با عنوان اصول کنترل و نظارت با حضور دکتر علی نقی امیری معاون پژوهشی و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه پردیس قم، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریت با هدف الگوی سازی برای مؤسسات فرهنگی و ارتقاء سطح مدیریتی این مؤسسات، دوره آموزشی اصول کنترل و نظارت را برگزار نمود.

اکبر برزعلی معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مدیران، افزود: معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریت دوره های متعدد مباحث مدیریتی در سال های ۸۵ و ۸۶ و ۸۷ (شامل آشنایی با مفاهیم و مهارت های مدیریت، مدیریت منابع انسانی، خلاقیت و حل مسئله، مدیریت رفتار سازمانی در دو سطح فردی و گروهی، سازماندهی ،تیم سازی و شیوه های کارگروهی، فرآیند و فنون تصمیم گیری) با حضور اساتید خبره و مجرب از اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران و سمنان را برگزار نمود که با استقبال مؤسسات فرهنگی همراه بود.
وی ادامه داد: در همین راستا مبحث جدید و کاربردی “اصول کنترل و نظارت” با توجه به نظرسنجی و مشورت کارشناسان مدیریت برگزار شد.
معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور  دکتر علی نقی امیری عضو هیئت علمی دانشگاه پردیس تهران، مورخ ۱۱/۴/۸۹ در سالن ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، مباحث مربوط به اصول نظارت و کنترل در سازمان، نظریه ها، شاخصهای آن و مطالب مرتبط مطرح گردید.

لازم به ذکر است، موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در نظر دارد در نیم فصل دوم سال جاری نیز سه سرفصل دیگر از مباحث جدید و کاربردی مدیریت را با توجه به نظر سنجی و مشورت کارشناسان مدیریت به صورت کارگاهی برگزار نماید.