برگزاری اولین جلسه تدوین طرح توسعه روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) عصر دیروز اولین جلسه تدوین طرح توسعه روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء متظر(عج) با همت معاونت ارتباطات و با حضور آقای بنایی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در مکان موسسه برگزار گردید. در ابتدای این جلسه گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در […]

m-ertebatatبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) عصر دیروز اولین جلسه تدوین طرح توسعه روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء متظر(عج) با همت معاونت ارتباطات و با حضور آقای بنایی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در مکان موسسه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در حوزه روابط عمومی، از سوی معاونت ارتباطات ارائه وضمن توضیحاتی در خصوص شرح وظایف و اهداف روابط عمومی، ویژگیهای یک روابط عمومی کار آمد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه آقای بنایی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) ضمن ارائه توضیحات کامل از زیر مجموعه های روابط عمومی، آنرا به چهار بخش تقسیم کرده و اعلام داشتند: این چهار بخش عبارتند از ۱- واحد پژوهش و افکار سنجی۲-واحد روابط عمومی الکترونیک ۳- واحد اطلاع رسانی،تبلیغات،نمایشگاه، تشریفات  و ۴- واحد ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی ، که برای رسیدن به یک روابط عمومی کارآمد و موثر می بایست این بخشها را توسعه و مورد توجه قرار داد.
ایشان همچنین افزود: جهت تقویت ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی می بایست بخشهایی از قبیل وبسایت و پایگاه اطلاع رسانی و نیز بولتنها و خبرنامه های الکترونیکی را مورد توجه ویژه قرار داده و نسبت به گسترش آن اقدام نمود.
لازم به ذکر است این جلسات، به صورت مستمر تا تدوین طرح توسعه روابط عمومی موسسه ادامه خواهد داشت.