برگزاری اولین جلسه شورای معاونت آموزش

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام هاشمی معاون آموزش از برگزاری اولین جلسه شورای معاونت با حضور کارشناسان جهت بررسی طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا در سال جاری، در مکان موسسه خبر داد. حجت‌الاسلام هاشمی معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) اظهار داشت: در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش از […]

m-amoozeshبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام هاشمی معاون آموزش از برگزاری اولین جلسه شورای معاونت با حضور کارشناسان جهت بررسی طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا در سال جاری، در مکان موسسه خبر داد.

حجت‌الاسلام هاشمی معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) اظهار داشت: در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش از کلیات و فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت آموزش از ابتدای سال تاکنون، نسبت به ارائه گزارش آماری از برگزاری دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران اقدام شد.
ایشان همچنین ضمن بیان برگزاری این جلسه با حضور چند تن از کارشناسان و اساتید مطرح در این معاونت جهت بررسی و کارشناسی طرح‌ها اعلام داشت، در این جلسه به بررسی و ارائه نظرات کارشناسی در مورد طرح‌های از قبیل دوره غیر حضوری عصر امام خمینی(ره)، دوره تخصصی مدیران فرهنگی و نیز دوره کوثر ولایت پرداخته شد.
معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در ادامه افزود: در این جلسه سند دوم موسسه ضمن تبیین و توضیح توسط مدیر عامل محترم موسسه جناب حجت الاسلام عزت زمانی، به توجه بیش از پیش به آن جهت تحقق اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تأکید شد.
لازم به ذکر است در این جلسه آقایان حجج اسلام عزت زمانی، واعظی، ابوطالبی، هاشمی و محمد بنکدار حضور داشتند.