برگزاری اولین جلسه شورای معاونت فرهنگی

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) جناب آقای سید نورانی سرپرست معاونت فرهنگی از برگزاری اولین جلسه شورای معاونت با حضور اعضاء و کارشناسان در مکان موسسه خبر داد. ایشان ضمن بیان برگزاری این جلسه با حضور چند تن از کارشناسان و اساتید مطرح در این معاونت جهت بررسی و کارشناسی طرح ها، […]

nooraniبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) جناب آقای سید نورانی سرپرست معاونت فرهنگی از برگزاری اولین جلسه شورای معاونت با حضور اعضاء و کارشناسان در مکان موسسه خبر داد.

ایشان ضمن بیان برگزاری این جلسه با حضور چند تن از کارشناسان و اساتید مطرح در این معاونت جهت بررسی و کارشناسی طرح ها، اعلام داشت: در ابتدای این جلسه جناب حجت الاسلام عزت زمانی مدیرعامل موسسه در رابطه با سند دوم موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) و همچنین وظایف معاونت فرهنگی در تحقق این سند توضیحاتی ارائه نمودند.
سرپرست معاونت فرهنگی افزود: دراین جلسه به بررسی برنامه های سال ۹۱ معاونت پرداخته و نیز گزارش کار سه ماهه اول ارائه گردید. و همچنین در پایان به بررسی موضوعات و نحوه تولید مستند پنج قسمتی اعزام مبلغ پرداخته شد.
لازم به ذکر است در این جلسه آقایان حجت الاسلام محسنی، ابراهیمی،عزت زمانی و همچنین آقایان بنکدار، ونکی و سید نورانی حضور داشتند.