برگزاری جشنواره طلاب جوان برتر، افتخار دیگری در بروز توانمندی های مؤسسه بود

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به برگزاری با شکوه جشنواره طلاب جوان برتر توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: مؤسسه بار دیگر توانمندی خود را در برگزاری موفق همایش های ملی نشان داد و امیدواریم در گام های بعدی نیز سربلند و موفق باشیم. مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) که به مناسبت […]

tollabحجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به برگزاری با شکوه جشنواره طلاب جوان برتر توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: مؤسسه بار دیگر توانمندی خود را در برگزاری موفق همایش های ملی نشان داد و امیدواریم در گام های بعدی نیز سربلند و موفق باشیم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) که به مناسبت اعیاد شعبانیه در میان اعضای مؤسسه سخن می گفت با تبریک ایام میلاد ماه شعبان و با اشاره به اینکه امام سجاد علیه السلام اسوه و نماد برقراری اتحاد میان فعالیت های اجتماعی و عبادات فردی است، گفت: نباید کار و تلاش برای فرهنگ کشور ما را از عبادت و رشد معنوی و روحی باز دارد.
وی همچنین با ذکر این نکته که هر چه کارمان بیشتر باشد باید به خدا هم نزدیکتر باشیم، با اشاره به کلام امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه داد: انسانهایی که فعالیت های بزرگ دارند، همواره بیش از دیگران در معرض هوای نفس قرار دارند و این امر احتیاج به دعا، مناجات و ذکر را برای ما دو چندان می کند.
حجت الاسلام رضا عزت زمانی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به خاطر برگزاری موفقیت آمیز اختتامیه جشنواره طلاب جوان برتر، به برنامه هایی که مؤسسه در آینده پیش رو دارد اشاره کرد و گفت: تجارب خوبی را که از گذشته داشتیم در این جشنواره به کار گرفتیم و به لطف خدا این جشنواره به خوبی برگزار گردید.
وی همچنین با تشکر از همه نهادهایی که مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) را در برگزاری این جشنواره یاری کردند اظهار امیدواری کرد تا در آینده نیز مؤسسه بتواند به خوبی برنامه های این چنینی را برگزار نماید.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با توجه به نقاط قوت و ضعفی که در برگزاری این مراسم وجود داشته است اعلام نمود که جلسه ای برای آسیب شناسی این برنامه نیز به زودی با حضور همه اعضای مؤسسه برگزار خواهد شد تا انشاالله نقاط ضعفی اگر وجود داشته است برطرف شود.
این جلسه با ذکر مولودی و مداحی اهل بیت علیهم السلام به پایان رسید.