برگزاری جلسه‌ مشترک با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام صلاح‌زاده معاون ارتباطات موسسه ولاء منتظر(عج) از برگزاری جلسه‌ای مشترک و صمیمانه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در مکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد. حجت‌الاسلام صلاح‌زاده بیان داشت: این جلسه […]

armبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام صلاح‌زاده معاون ارتباطات موسسه ولاء منتظر(عج) از برگزاری جلسه‌ای مشترک و صمیمانه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در مکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد.

حجت‌الاسلام صلاح‌زاده بیان داشت: این جلسه جهت ارائه گزارشی از فعالیت‌های موسسه و آشنایی هر چه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با فعالیت‌های فرهنگی در سال‌های گذشته و همچنین کارهای در دست اجرا بوده است.
معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) اعلام داشت: در این جلسه همچنین در مورد طرح‌های پیشنهادی موسسه که هم سو و مطابق با اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در مورد ایجاد بسترهایی جهت هر چه بیشتر شدن ارتباط بین موسسه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم مباحثی مطرح گردید. همچنین در این جلسه جناب آقای سید مرتضی اسماعیلی طبا ضمن بیان اولویتهای کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقوله فرهنگ از حضور و فعالیت موسسات فرهنگی در این عرصه‌ها استقبال نمود.