برگزاری جلسه بررسی طرح رصد مستمر فرمایشات مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، معاونت پژوهش از برگزاری جلسه ای جهت بررسی طرح رصد مستمر فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور محقق و ناظر طرح در مکان موسسه خبر داد. ——————————————- در ابتدای این جلسه نماینده موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن ارائه توضیحاتی از شکل و نوع برنامه، به نوع فعالیتهایی […]

agha5به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، معاونت پژوهش از برگزاری جلسه ای جهت بررسی طرح رصد مستمر فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور محقق و ناظر طرح در مکان موسسه خبر داد.

——————————————-

در ابتدای این جلسه نماینده موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن ارائه توضیحاتی از شکل و نوع برنامه، به نوع فعالیتهایی که می بایست دراین طرح صورت پذیرید اشاره داشته و بیان داشت: دراین طرح پس از استخراج تمامی فرمایشات، بیانات، ابلاغ ها و نامه های مقام معظم رهبری توسط محقق؛ میبایست در ادامه به دسته بندی، عنوان گزاری و تحلیل مطالبات پرداخته شود و درصورت امکان راهکارهای پیشنهادی از سوی محقق ارائه و در نهایت به صورت جزوه ای در پایان هر ماه منتشر گردد.

دراین جلسه جناب آقای محمود باقری به عنوان محقق طرح به ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون پرداخته و به استخراج و دسته بندی بیانات مقام معظم رهبری از اعلام پیام نوروزی تا پایان خرداد ماه اشاره داشتند.

همچنین دراین جلسه حجت الاسلام والمسلمین جمالی، ناظر طرح رصد مستمر فرمایشات مقام معظم رهبری، ضمن اشاره به کارها و فعالیتهای صورت گرفته در این طرح به بیان چند نکته در این زمینه از قبیل ۱- نکته ای بودن تحلیلها ۲- استفاده از عنوانها از خود بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری ۳- تهیه فهرست به صورت کدگزاری ۴- بیان راهکارهای بعد از هر بیانات و …، پرداختند.

ایشان همچنین ضمن اشاره به اهمیت این طرح آن را به عنوان کاری ارزشمند برشمرده و بیان داشتند: نمونه ای از این کار تا کنون صورت نگرفته لذا این طرح از اهمیت بالایی برخوردار است.

در پایان این جلسه همگی ضمن بیان این طرح به عنوان طرح اصلی و ماندگار در موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، آن را به عنوان الگویی جهت دست یافتن به طرح ها و الگوهای جدید تاکید نمودند.