برگزاری دوره ۹ ساله تربیت مدیر فرهنگی

حجت‌الاسلام رضا عزت‌ زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دوره تربیت مدیر فرهنگی اظهار کرد: این دوره ۹ ساله است که طلاب با استعداد در این دوره استعدادسنجی و شناسایی می‌شوند. وی خاطرنشان کرد: کسانی که در این دوره تربیت می‌شوند، تنها مدیر فرهنگی نیستند بلکه مدیر فرهنگی، علمی […]

Captureحجت‌الاسلام رضا عزت‌ زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دوره تربیت مدیر فرهنگی اظهار کرد: این دوره ۹ ساله است که طلاب با استعداد در این دوره استعدادسنجی و شناسایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در این دوره تربیت می‌شوند، تنها مدیر فرهنگی نیستند بلکه مدیر فرهنگی، علمی و تجربی هستند که با شاخصه‌های اسلامی و انقلابی عرصه فرهنگ را مدیریت می‌کنند.

مدیر مؤسسه ولاء منتظر عنوان داشت: دوره‌ای امسال برگزار شد که فارغ‌التحصیلان این دوره با هماهنگی آموزش و پرورش تعدادی از دانش‌آموزان را برای ارائه آموزش‌ها در پارک‌ها و امامزاده‌ها جذب کردند.

وی ادامه داد: همچنین حلقه‌های صالحین ویژه دانش‌آموزان با برنامه‌های مختلف تربیتی، نشاط آور و اردو برگزار شد.

عزت‌زمانی با بیان اینکه نخبه‌گرایی در دوره‌های موسسه ولاء منتظر در اولویت قرار گرفته است گفت: طلابی که در دوره‌ها شرکت‌ می‌کنند و ظرفیت‌ها و مزیت‌ها را مشاهده می‌کنند، خودشان موظف هستند دوستانشان را جذب کنند.