برگزاری ششمین دوره مدیریتی با عنوان “فرآیند و فنون تصمیم گیری”

ششمین کارگاه از مجموعه دوره های آموزشی تخصصی مدیران با عنوان “فرآیند و فنون تصمیم گیری” با حضور دکتر رحمانی برگزار شد.   معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریتِ موسسه ولاء منتظر(عج) در راستای تحقق سند راهبردی و با هدف ارتقاء آگاهی و سطح مدیریتی مدیران موسسه، پس از سه سال اجرای موفق دوره های […]

m-barnameriziششمین کارگاه از مجموعه دوره های آموزشی تخصصی مدیران با عنوان “فرآیند و فنون تصمیم گیری” با حضور دکتر رحمانی برگزار شد.

 

معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریتِ موسسه ولاء منتظر(عج) در راستای تحقق سند راهبردی و با هدف ارتقاء آگاهی و سطح مدیریتی مدیران موسسه، پس از سه سال اجرای موفق دوره های ” مبانی مدیریت”، “خلاقیت و حل مساله”، “رفتار سازمانی” و “سازماندهی” سرفصل جدید دوره را با عنوان “فرآیند و فنون تصمیم گیری” و با حضور مدیران ارشد و میانی موسسه ولاء منتظر(عج) و دیگر موسسات فرهنگی قم در محل موسسه طلایه داران نور برگزار نمود.

این دوره با حضور جناب دکتر جعفر رحمانی، دارای مدرک دکترای مدیریتِ برنامه ریزیِ امور فرهنگی و ۲۴ سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزشی برگزار شد.
در این دوره ضمن بررسی فرآیند تصمیم گیری، موضوعاتی چون: عوامل اثر بخشی تصمیم، چگونگی جمع آوری اطلاعات موثر در تصمیم گیری، راه کار های پذیرش تصمیم و … مطرح شد.
لازم به ذکر است، معاونت برنامه ریزی موسسه ولاء منتظر (عج) در اسفند ماه نیز کارگاه هفتم از مجموعه دوره های آموزشی تخصصی مدیران را با عنوان ” تیم سازی و شیوه کار گروهی” برگزار می نماید.
موسسات فرهنگی علاقه مند به شرکت در دوره می توانند جهت کسب آگاهی از شرایط حضور در کارگاه، با معاونت برنامه ریزی موسسه ولاء منتظر (عج) تماس حاصل نمایند.