برگزاری نمایشگاه عصر امام خمینی(ره) در جوار حرم کریمه اهل بیت

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت الاسلام صلاح زاده از برگزاری نمایشگاه عصر امام خمینی(ره) به مناسبت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و عصر امام خمینی(ره) در جوار حرم کریمه اهل بیت خبر داد. معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء […]

asre-emamبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت الاسلام صلاح زاده از برگزاری نمایشگاه عصر امام خمینی(ره) به مناسبت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و عصر امام خمینی(ره) در جوار حرم کریمه اهل بیت خبر داد.

معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن بیان برگزاری این نمایشگاه تنها توسط موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در قم اعلام داشت: این نمایشگاه دارای چندین غرفه از قبیل غرفه کودک و نوجوان همراه با مسابقه شعر،دکلمه،قصه و داستان خواهد بود و نیز جهت پاسخ به شبهات با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی،ولایت فقیه با حضور کارشناسان مجرب در غرفه ای جداگانه پذیرای مخاطبان  خواهد بود.
ایشان همچنین افزود: غرفه فروش محصولات ونیز عرضه۲۰ تابلوی نمایشگاهی با نگاه عصر امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و ولادت امیر المومنین علی بن ابیطالب(علیهم السلام) در دستور کار این نمایشگاه خواهد بود.
حجت الاسلام صلاح زاده در ادامه ضمن بیان برگزاری مسابقه کتابخوانی وصیت نامه امام خمینی(ره) درنمایشگاه اظهار داشت: در نمایشگاه، سالن اجتماعاتی در نظر گرفته شده است که در آن سلسله نشستهای عصر امام خمینی(ره) برگزار خواهد گردید.
ایشان در پایان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام داشت: این نمایشگاه با برگزاری مراسم اختتامیه با حضور و سخنرانی یکی از فضلاء قم به کار خود پایان خواهد داد.