برگزاری چهارمین جلسه شورای معاونت پژوهش

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت‌الاسلام شکراللهی، معاون پژوهش از برگزاری چهارمین جلسه شورای معاونت با حضور کارشناسان در مکان موسسه خبر داد. وی ضمن بیان برگزاری این جلسه با حضور چند تن از کارشناسان و اساتید مطرح در این معاونت جهت بررسی و کارشناسی طرح‌ها، اعلام داشت: در این جلسه طرح […]

m-pajooheshبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت‌الاسلام شکراللهی، معاون پژوهش از برگزاری چهارمین جلسه شورای معاونت با حضور کارشناسان در مکان موسسه خبر داد.

وی ضمن بیان برگزاری این جلسه با حضور چند تن از کارشناسان و اساتید مطرح در این معاونت جهت بررسی و کارشناسی طرح‌ها، اعلام داشت: در این جلسه طرح پژوهشی ارائه شده از سوی دکتر منوچهر محمدی با عنوان «انقلاب اسلامی و پیچ تاریخی» مورد بحث و  بررسی قرار گرفت.
حجت‌الاسلام شکراللهی همچنین در ادامه افزود: با توجه به تصمیم هیأت محترم مدیره و شورای معاونت، مبنی بر تنظیم نظام موضوعات برای امور پژوهشی و ترویجی موسسه، مقاله‌ای با عنوان «درآمدی بر تدوین نظام موضوعات پژوهشی با تأکید بر اسناد راهبری موسسه» در جلسه مطرح و مقرر شد موارد اصلاحی اعمال و بررسی تکمیلی این طرح در جلسه بعدی صورت گیرد.
شایان ذکر است در این جلسه آقایان حجج‌الاسلام عزت زمانی، شکراللهی، سراجی، دکتر امیدی و آقای مسعود معینی‌پور حضور داشتند.