برگزاری چهار دوره آموزشی جریان شناسی تاریخ معاصر ایران در شهرستان‌ها

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام هاشمی معاون آموزش، از برگزاری چهار دوره آموزشی جریان شناسی تاریخ معاصر ایران در قم و شهرستان‌ها از اول آبان ماه خبر داد. ———————————- معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: شناخت صحیح مسائل سیاسی هر جامعه و تحلیل درست از […]

jarianبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام هاشمی معاون آموزش، از برگزاری چهار دوره آموزشی جریان شناسی تاریخ معاصر ایران در قم و شهرستان‌ها از اول آبان ماه خبر داد.

———————————-

معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: شناخت صحیح مسائل سیاسی هر جامعه و تحلیل درست از وقایع، بدون شناخت ماهیت و جریان‌های فکری سیاسی ناممکن است، به ویژه اینکه می‌دانیم جریانها از حیث وابستگی یکسان نیستند. لذا شناخت صحیح مسائل سیاسی جامعه، وامدار شناخت این جریانهاست؛ آگاهی از اینکه هر جریان از چه ماهیت فکری برخوردار بوده و نقاط ضعف و قوت آن چیست، برای نسلی که از تاریخ رویش، پویش و خیزش جریانها اطلاع کافی ندارند، بسیار ضروری است. زیرا حوادث و جریانهای تاریخ امکان وقوع در دوران و عصرهای پیش را نیز دارد.

وی همچنین در ادامه افزود: تأکیدات جدی و پی در پی مقام معظم رهبری مبنی بر آشنایی و مطالعه تاریخ معاصر ایران و ارتقاء بصیرت و آگاهی نخبگان کشور باعث شد موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) دوره‌هایی را در قالبهای متقاوت، با رویکرد جریان شناسی تاریخ معاصر ایران در دستور کار خود قرار داده و نسبت به برگزاری آن اقدام نماید.

به همین منظور معاونت آموزش در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و با بهره‌گیری از اساتید مجرب و متخصص در موضوع و نیز تجربه برگزاری چندین همایش‌ و دوره‌های آموزشی اقدام به برگزاری چهار دوره آموزشی از سلسله همایش‌های جریان شناسی تاریخ معاصر ایران در قم، تهران، تبریز و اصفهان، و با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) کرده است.

حجت‌الاسلام هاشمی در پایان ضمن اشاره به برگزاری سه دوره آموزشی در سال گذشته در قم و تهران اعلام داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از اول آبان ماه نسبت به ثبت نام دوره به سایت جریان شناسی تاریخ معاصر به آدسwww.tarikhmoaser.com  مراجعه نمایند.