بیست و هشتمین نشست « انقلاب اسلامی؛ مخاطرات امروز و فردا »

بیست و هشتمین نشست «انقلاب اسلامی؛ مخاطرات امروز و فردا» به همت موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و همکاری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود. ———————————- به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، بیست و هشتمین نشست از سلسله نشست های انقلاب اسلامی؛ مخاطرات […]

mokh28بیست و هشتمین نشست «انقلاب اسلامی؛ مخاطرات امروز و فردا» به همت موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و همکاری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود.

———————————-

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، بیست و هشتمین نشست از سلسله نشست های انقلاب اسلامی؛ مخاطرات امروز و فردا، روز چهار شنبه مورخ ۰۵/۰۷/۱۳۹۱ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، با موضوع «بیداری اسلامی؛افق ها و پیامدهای فرارو» و همچنین سخنرانی دکتر نادر طالب زاده، منتقد و تحلیل گر سینما و تلویزیون، با موضوع « بررسی و تحلیل ابعاد سیاسی و اجتماعی فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)» برگزار می شود.
بر اساس این گزارش نشست مذکور از ساعت ۱۸:۳۰در محل سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، واقع در خیابان معلم برگزار می شود.
شایان ذکر است: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بوجود آوردن حکومتی مطابق با اهداف نهضت اسلامی، سلسله نشست های انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا را به منظور بصیرت افزاری در بین عموم جامعه به صورت فصلی و ماهیانه برگزار می کند.