تجاوز به بانوان بحرینی در زندان‌های رژیم آل خلیفه

“مرتضی السندی” عالم بحرینی  با اشاره به اقدامات رژیم آل خلیفه گفت: هم‌اکنون در بحرین زندانیان سیاسی بیش از ۲ هزار نفر بوده که بیشتر آنها محکومیت قضایی دارند و برخی از آنها بانوان انقلابی بحرین هستند که بسیاری از آنها کمتر از ۱۸ سال دارند. وی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ادامه […]

bahrain4“مرتضی السندی” عالم بحرینی  با اشاره به اقدامات رژیم آل خلیفه گفت: هم‌اکنون در بحرین زندانیان سیاسی بیش از ۲ هزار نفر بوده که بیشتر آنها محکومیت قضایی دارند و برخی از آنها بانوان انقلابی بحرین هستند که بسیاری از آنها کمتر از ۱۸ سال دارند.

وی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ادامه داد: انقلابیون زندانی در بحرین زیر شکنجه‌های بسیار سختی قرار دارند، طوری‌ که به برخی از بانوان عفیف بحرینی در زندان‌ها تجاوز کردند، یکی از این بانوان به نام “ریحانه الموسوی” در دادگاه محاکمه‌ خود این موضوع را اعلام کرده است.

گفتنی است؛ جمعیت الوفاق بزرگترین اپوزیسیون شیعه در بحرین در گزارشی اعلام کرد که عوامل رژیم آل خلیفه طی شش روز نخست ماه جاری میلادی، ۴۲ شهروند از جمله دو کودک را بازداشت کرده اند و به ۲۱۶ منزل در مناطق مختلف بحرین یورش برده اند.

در این مدت ۱۷۸ تظاهرات در مناطق مختلف بحرین برگزار شده است که مزدوران آل خلیفه از گازهای سمی و خفه کننده و سلاح گرم برای سرکوب اعتراضات استفاده کرده است. در پی مجازات گروهی شهروندان بحرینی، عوامل آل خلیفه از گازهای سمی و خفه کننده در دو مسجد در منطقه کرزکان استفاده کرده اند.

در این گزارش آمده است؛ ۱۸ شهروند بحرینی بر اثر استنشاق گاز سمی و استفاده از زور زخمی شدند.

در جریان یورش به منازل شهروندان بحرینی نیز در هفت مورد به املاک و دارایی‌های این منازل آسیب رسیده است و در هفت مورد با شهروندان رفتار بسیار زننده و تحقیرآمیزی انجام شده است. علاوه براین در دو مورد اموال و دارایی های شهروندان بحرینی مصادره شده است.

خبر دیگر اینکه رادیو صدای منامه گزارش داد؛ جوانان بحرینی چندین خیابان اصلی در مناطق مختلف این کشور را با آتش زدن لاستیک به طور کامل بستند.

بنابر اعلام وزارت کشور بحرین، بر اثر این اقدام، عبور و مرور در مهمترین خیابان اصلی بحرین یعنی خیابان خلیفه بن سلمان متوقف شد.

در همین حال ائتلاف ۱۴ فوریه از بستن خیابان های اصلی از جمله پل ستره، البدیع، استقلال، دار کلیب، راس الرمان و خیابان های شهر منامه خبر داد.