تجلیل از طلاب و مبلغین جوان باعث تشویق و ترغیب سایر طلاب می شود

مدیر حوزه علمیه قم در دیدار با دبیر و مسئولان برگزاری جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان تجلیل از طلاب و مبلغین جوان را موجب تشویق و ترغیب سایر طلاب دانست.   مدیر حوزه علمیه قم در دیدار با دبیر و مسئولان برگزاری جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان ضمن قدر دانی از برگزار کنندگان […]

armمدیر حوزه علمیه قم در دیدار با دبیر و مسئولان برگزاری جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان تجلیل از طلاب و مبلغین جوان را موجب تشویق و ترغیب سایر طلاب دانست.

 

مدیر حوزه علمیه قم در دیدار با دبیر و مسئولان برگزاری جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان ضمن قدر دانی از برگزار کنندگان این جشنواره تاکید کرد: این کار حرکت خوبی است که باعث تشویق و ترغیب سایر طلاب و مبلغین می شود تا در این عرصه ها بیشتر تلاش کنند.
در این دیدار که به منظور بهره گیری از رهنمودهای مدیر حوزه علمیه قم انجام شد، آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به جامعیت طرح جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان از مسئولان برگزاری این جشنواره خواست تا با توجه ویژه به عرصه هایی که تاکنون از آن غفلت شده، از طلاب و مبلغین ممتاز در آن عرصه ها نیز تجلیل شود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محسنی مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در سخنانی گفت: با توجه به ظرفیت های این موسسه و برنامه های مختلفی که پیش از این برگزار کرده ایم، سازمان ملی جوانان این موسسه را به عنوان برگزار کننده جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان برگزید.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ابراز امیدواری کرد، حوزه علمیه قم با همکاری و همراهی خود بتواند در روند انتخاب افراد و کارشناسی و داوری طرح، این موسسه را یاری نماید.

حجت الاسلام عباس ابراهیمی دبیر جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان با بیان گزارشی از روند برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به اینکه طلاب و مبلغین جوان بیشترین تاثیرگذاری را در رشد و ارتقاء هویت دینی و ملی نسل جوان دارند، این جشنواره قصد دارد تا با شناسایی استعدادها و قابلیت های طلاب و مبلغین جوان و ارج نهادن به تلاش های آنان در مسیر گسترش اصیل دین قدم های موثری بردارد.
دبیر جشنواره ملی طلاب و مبلغین جوان خاطرنشان کرد: آنچه می تواند به عنوان ثمره اصلی این جشنواره مطرح شود این است که شناسایی برترین های این عرصه موجب الگوسازی، ایجاد هم گرایی و تقویت فعالیت های فرهنگی و دینی بین طلاب و مبلغان جوان شود.
وی ابراز امیدواری کرد، سازمان ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی کشور بتوانند از دستاوردهای این جشنواره و ظرفیت عظیمی که طلاب و مبلغان جوان در اختیار دارند، بهره ببرند.
آیت الله مقتدایی همچنین با ابلاغ دستوری به معاونت های مختلف حوزه از آنان خواست تا در مراحل کارشناسی و داوری با دبیر خانه جشنواره همکاری کنند.