تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی نیازمند مجاهدت همگانی است

آیت‌الله میرزا مسلم ملکوتی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه با اعلام قدردانی از زحمات استانداری در کمک به زلزله‌زدگان اخیر زلزله آذربایجان شرقی خواستار انعکاس خدمات صورت گرفته در این استان شد. وی افزود: خدمات بسیار زیادی تاکنون در استان آذربایجان شرقی ارائه شده […]

malakootiآیت‌الله میرزا مسلم ملکوتی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه با اعلام قدردانی از زحمات استانداری در کمک به زلزله‌زدگان اخیر زلزله آذربایجان شرقی خواستار انعکاس خدمات صورت گرفته در این استان شد.
وی افزود: خدمات بسیار زیادی تاکنون در استان آذربایجان شرقی ارائه شده است و امید داریم این خدمات به صورت مستمر ادامه پیدا کند و این امر باید با انعکاس فعالیت‌ها همراه باشد تا مردم از خدمات صورت گرفته اطلاع کافی را پیدا کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که کشور ایران بسیار عظمت دارد، اظهار داشت: تمام این پیشرفت‌ها و تلاش‌ها زیر سایه ولایت فقیه و با تلاش مردم حاصل شده است و اگر ولی فقیه در رأس مملکت اسلامی نبود چنین پیشرفت‌های باشکوهی به دست نمی‌آمد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله ملکوتی خاطرنشان کرد: کشور تاکنون در موارد گوناگونی پیشرفت به دست آورده که یکی از آنها پیشرفت در عرصه پزشکی است و این پیشرفت به جایی رسیده که بسیاری از افراد از کشورهای همسایه به ویژه کشورهای عربی به ایران می‌آیند و تحت درمان قرار می‌گیرند و بعد از کسب بهبودی و سلامتی به کشورهای خود باز می‌گردند.
وی در ادامه گفت: باید این سودی که کشورهای عربی از ایران می‌برند و این فعالیت‌ها و الطافی که ایران نسبت به آنها روا می‌دارد انعکاس پیدا کند و در سطح جهانی مطرح شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر حضور مردم در انتخابات، ابراز داشت: باید خدمات به مردم اطلاع‌رسانی شود تا آنها تشویق شوند و بدانند که دشمنان صلاح آنها را نمی‌خواهند و با حضور خود در صحنه‌های مختلف به ویژه در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهند.
وی با عرض تسلیت به مردم بوشهر در پی وقوع زلزله اخیر خواستار کمک‌رسانی سریع مردم و مسؤولان به افراد زلزله‌زده شد و از خداوند برای مردم بوشهر صبر جزیل را مسالت کرد.
آیت‌الله ملکوتی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: باید برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تلاش کرد.
وی با بیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای برکات بسیاری است، خاطرنشان کرد: این برکات و خدمات مرهون خون شهدا و ایستادگی ملت است.
در ادامه این دیدار احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های استانداری در استان آذربایجان شرقی، گفت: نیازهای مسکن زلزله‌زدگان تأمین شده و به برخی هم که زمین در مناطق زلزله‌زده داشته و ساکن نبودند اعتباراتی اعطا شد تا این مناطق با بهبود رو به رشدی مواجه شود.
وی افزود: تلاش داریم تا دستور رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم و در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده است با فعالیت‌های بسیار کشور را در مسیر پیشرفت ثابت‌قدم بداریم و نگذاریم در این فشار اقتصادی که دشمنان تحمیل کرده‌اند آسیبی به کشور و مردم برسد.
استاندار آذربایجان شرقی شرکت گسترده مردم در انتخابات را بسیار مؤثر در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی کشور دانست و گفت: هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد دشمنان کشور مأیوس‌تر خواهند شد و به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کنند.
علیرضابیگی با اشاره به این که مشکلات امروز ایران نسبت به اوایل انقلاب بسیار ناچیز است، اظهار داشت: این مشکلات نسبت به مشکلات اوایل انقلاب قابل قیاس نیست چون ما در اوایل انقلاب هیچ چیز نداشتیم در حالی که در حال حاضر یکی از قدرتمندترین کشورهای خاورمیانه هستیم و پیشرفت‌های چشمگیری را در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران قابلیت هر کاری را دارد و می تواند به هر مقصد و هدفی که می‌خواهد دست پیدا کند و تمام این پیشرفت‌ها و توفیقات زمانی حاصل می‌شود که به فرامین و دستورات ولایت فقیه عمل شود همان‌گونه که تاکنون چنین بوده است.
استاندار آذربایجان شرقی خدمت به مردم و کشور را توفیقی الهی عنوان کرد و افزود: از خداوند می‌خواهیم این تویق را به ما بدهد که در زیر سایه رهبر معظم انقلاب خدمت‌گذار جمهوری اسلامی و مردم شریف کشور باشیم.