تدابیر آیت الله خامنه ای خواب مستکبران را آشفته کرده است

حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید  در جمع مردم اسلامشهر در مصلای این شهرستان، مردم این منطقه را ولایی و انقلابی دانست و از مهمان نوازی آنان تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت خاتم الانبیا حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) مکتب اسلام […]

hamedani-9حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید  در جمع مردم اسلامشهر در مصلای این شهرستان، مردم این منطقه را ولایی و انقلابی دانست و از مهمان نوازی آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت خاتم الانبیا حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت را الهام بخش دانست.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که مسلمانان برای حفظ عزت و اقتدار خود باید به از جهت ابزار نظامی و روحیه جهادی در سطح بالایی باشند، یادآورشد: سلطه پذیری در دین مبین اسلام نهی شده است و مسلمانان باید همواره عزیز و قوی باشند.

این مرجع تقلید انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از نهضت حضرت رسول الله(ص) و مکتب اهل بیت و قیام عاشورا دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب جهان بایستد و نظامی مستقل ایجاد کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اسلام، ولایت و مردم را سه رکن مهم نظام و حکومت اسلامی دانست و از بصیرت و حماسه آفرینی ملت در عرصه های مختلف دفاع از ارزش ها و نظام تجلیل کرد.

حضرت آیت‌الله نوری ‌همدانی داشتن یک رهبر آگاه و شجاع را نیاز هر جامعه مسلمان ذکر و تصریح کرد: اگر نگاهی کوتاه به قیام های مردمی در کشورهای مختلف اسلامی بیندازیم متوجه می شویم که به دلیل فقدان رهبری شجاع و آگاه، این قیام ها به نتیجه مطلوب نرسیده است.

این مرجع تقلید افزود: به یقین اگر این کشورها رهبری آگاه همچون حضرت امام و رهبر معظم انقلاب داشتند، وضعیت شان این گونه نبود و استکبار موفق نمی شد قیام شان را مصادره و منحرف کند.

گفتنی است پیش از سخنرانی حضرت آیت‌الله نوری همدانی، جحت الاسلام محمد نوروزی امام جمعه اسلامشهر از حضور این مرجع تقلید در این شهرستان تقدیر کرد و این مساله را موجب خیر و برکت معنوی برای منطقه دانست.

لازم به ذکر است، حضرت آیت الله نوری همدانی در آستانه میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) سفری یک روزه به اسلامشهر داشت و صبح روز شنبه نیز در اجتماع بزرگ علما و ائمه جمعه و روحانیان شهرهای رباط کریم، اسلامشهر و ورامین سخنرانی کرد.

این مرجع تقلید شب گذشته با بدرقه مسؤولان و اقشار مختلف مردم اسلامشهر راهی شهر مقدس قم شد