تشکیل کمیته برگزاری جشنواره طلاب جوان

کمیته برگزاری جشنواره طلاب جوان با حضور مدیر عامل، معاون ارتباطات، معاون فرهنگی، معاون اداری پشتیبانی و معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) و دبیر جشنواره طلاب و مبلغان جوان تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، در ابتدای جلسه تشکیل این کمیته که وظیفه برنامه ریزی […]

tollabکمیته برگزاری جشنواره طلاب جوان با حضور مدیر عامل، معاون ارتباطات، معاون فرهنگی، معاون اداری پشتیبانی و معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) و دبیر جشنواره طلاب و مبلغان جوان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، در ابتدای جلسه تشکیل این کمیته که وظیفه برنامه ریزی و اجرای جشنواره را بر عهده دارد، حجه الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن تشریح اهمیت برگزاری جشنواره طلاب و مبلغان جوان اظهار امیدواری نمود: با توجه به سطح برگزاری مراسم و کیفیت اجرای همایش های پیشین از طرف موسسه، این جشنواره نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
دبیر دبیرخانه جشنواره طلاب و مبلغان جوان در ادامه به ارائه گزارش از فعالیت های دبیر خانه و تشریح روند برگزاری جشنواره، فعالیت کارگروه‌های چهارگانه جشنواره، دریافت مستندات فعالیت‌ها و افتخارات افرادی که به مرحله دوم داوری راه پیدا کرده‌اند، پرداخت.
لازم به ذکر است، این جلسه روز یکشنبه ۱۶/۳/۸۹ در محل مؤسسه برگزار شد و تا برگزاری جشنواره به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.