تقدیر و تشکر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اهدای لوح یادبود، از تلاشهای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در برگزاری موفق جشنواره طلاب برتر جوان تقدیر به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، حجت  الاسلام و المسلمین محمود رضا ذکاوت مدیر کل روابط […]

armمدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اهدای لوح یادبود، از تلاشهای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در برگزاری موفق جشنواره طلاب برتر جوان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، حجت  الاسلام و المسلمین محمود رضا ذکاوت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با حضور در مؤسسه ضمن اهدای یک جلد قرآن کریم و لوح یادبود از برگزاری موفق جشنواره طلاب جوان برتر قدردانی و تشکر کرد.
حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این جلسه ضمن ارائه گزارشی اجمالی از روند برگزاری مراحل مقدماتی و انتخاب طلاب برتر برای معرفی در جشنواره، آمادگی مؤسسه را برای اجرای برنامه های فرهنگی حوزه علمیه اعلام نمود.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در قسمتی دیگر از سخنان خود از همکاری دفتر تبلیغات اسلامی در جریان برگزاری جشنواره تقدیر و تشکر نمود.
حجت الاسلام عباس ابراهیمی دبیر جشنواره طلاب جوان برتر نیز که در این جلسه حضور داشت ضمن تشکر از دفتر تبلیغات به خاطر همراهی مؤسسه در برگزاری جشنواره، در مورد بازتاب انتخاب طلاب برتر در حوزه علمیه و در سطح جوانان حوزه، نکاتی را بیان کرد.
گفتنی است جشنواره طلاب جوان برتر در قالب جشنواره ملی جوان ایرانی با هدف شناسایی استعدادها و قابلیت های طلاب و مبلغین جوان و ارج نهادن به زحمات ایشان و حمایت از آنها در مسیر گسترش فرهنگ اصیل دینی و اسلامی، با معرفی ۳۰ نفر از طلاب برتر در تاریخ بیست و سوم تیرماه ۸۹ ،توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با حمایت سازمان ملی جوانان و همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، سازمان اوقاف و امور خیریه و دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.