تقدیر از مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در همایش توانمندی های سازمانهای مردم نهاد

در همایش توانمندی سازمانهای مردم نهاد، از سمن های برتر در نمایشگاهی که به مدت سه روز با همین نام در سالن همایشهای دفتر تبلیغات برپا بود، تجلیل به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۱/۸۹ در همایش توانمندی های سازمان های مردم نهاد که در استانداری […]

armدر همایش توانمندی سازمانهای مردم نهاد، از سمن های برتر در نمایشگاهی که به مدت سه روز با همین نام در سالن همایشهای دفتر تبلیغات برپا بود، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۱/۸۹ در همایش توانمندی های سازمان های مردم نهاد که در استانداری قم برگزار شده بود، از مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) تقدیر به عمل آمد.
بر اساس این گزارش در این همایش از هفت سمن برتر در نمایشگاه توانمندی های سمن های استان و نقش آن ها در مدیریت بحران تجلیل به عمل آمد. مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز یکی از مؤسسات برگزیده نمایشگاه مذکور بود که با اهدای لوح یادبود، از سوی استانداری مورد تقدیر قرار گرفت.
در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضای استاندار قم رسیده است، آمده است: برپایی همایش و نمایشگاه توانمندی های سازمانهای مردم نهاد و نقش آنها در مدیریت بحران، تلاشی برای معرفی این نقش به مردم شریف استان و دستگاه های اجرایی می باشد و این مهم با تلاش اعضاء محترم آن مؤسسه در برپایی غرفه و حضور مؤثر در نمایشگاه میسور گردید.
در پایان آمده است: اکنون که بر اساس ارزیابی انجام گرفته به عنوان «سمن برتر» انتخاب شده اید بدینوسیله از زحمات دست اندرکاران آن مجموعه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان توفیق شما را مسئلت دارم.
گفتنی است مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به عنوان عضو فعال گروه های امدادرسانی در حوادث و بحرانهای طبیعی و اجتماعی و نیز به عنوان اولین کانون طلاب جوانان هلال احمر استان قم در همایش و نمایشگاه توانمندی های سازمان های مردم نهاد استان قم شرکت کرده بود.