توجه به دین مردم مهم تر از تامین اقتصاد و معیشت آنان است

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حدادعادل، آیت الله تسخیری، حجج الاسلام والمسلمین قمی، قاضی عسگر، اختری و تعداد دیگری از مسؤولان برگزار شد گفت: اعضای این سازمان و رایزنان فرهنگی به تعبیر رهبر معظم انقلاب […]

mohammadiحجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حدادعادل، آیت الله تسخیری، حجج الاسلام والمسلمین قمی، قاضی عسگر، اختری و تعداد دیگری از مسؤولان برگزار شد گفت: اعضای این سازمان و رایزنان فرهنگی به تعبیر رهبر معظم انقلاب سفیران فرهنگی هستند که برای نشر حقایق اسلامی به همه جای دنیا می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رییس دفتر مقام معظم رهبری با آرزوی موفقیت برای رییس جدید این سازمان بیان داشت: رسالت این سازمان بسیار سنگین است اما دولت و نظام اسلامی برای انجام این رسالت‌ها آمادگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تامین معیشت در دنیا و تامین دین مردم از وظایف اصلی حکومت اسلامی که البته تامین دین مردم مهم‌تر از اقتصاد و معیشت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی کار رایزنان فرهنگی را همردیف با کار پیامبراکرم(ص) ارزیابی کرد و گفت: اگر بتوانیم آموزه‌های دینی مان را به خوبی به مردم جهان عرضه کنیم با جان و دل خواهند پذیرفت زیرا دنیای امروز در سایه حکومت استعمارگران به بن‌بست رسیده است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در پایان تاکید کرد: امیدواریم در دوره مدیریت جدید این سازمان رایزنان فرهنگی و مدیران آن بتوانند گام‌های مهمی در تحقق اهداف و رسالت‌های این نهاد مهم بردارند.