توجه به سیره اهل بیت جامعه را به سبک زندگی اسلامی سوق می‌دهد

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت پیروی مردم از سبک زندگی ائمه اطهار(ع) تأکید کرد و گفت: انسان باید در همه شؤون زندگی اهل بیت(ع) را پیشوای خود قرار دهد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار […]

gorgani-2حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت پیروی مردم از سبک زندگی ائمه اطهار(ع) تأکید کرد و گفت: انسان باید در همه شؤون زندگی اهل بیت(ع) را پیشوای خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام پور سید آقایی رییس مؤسسه آینده روشن، با بیان این‌که مسأله مهدویت در بردارنده مطالب فراوانی است، گفت:‌ امامت جنبه جامعیت و در برگیری دارد و انسان امام را در همه شؤون زندگی رهبر و پیشوای خود می‌داند.
وی سبک زندگی دینی را مورد نیاز همه دانست و ابراز کرد:‌ شیوه زندگی خود را باید از ائمه معصومان(ع) دریافت کنیم و ایشان را در زندگی خود الگو قرار دهیم.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) مبنی بر پیروی از ائمه اطهار(ع)در زندگی، اظهار کرد: باید طوری زندگی کنیم که مایه افتخار اهل بیت(ع) باشیم.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که رفتار و زندگی ما باید امام پسند باشد، افزود:‌ بشر وقتی در مسیر زندگی خود دچار اشتباه و خلاف شد با توبه می‌تواند به مسیر درست برگردد.
وی با اشاره به روایات اسلامی تأکید کرد: تا زمانی که وجود امام معصوم(ع) بر روی زمین مستقر است باب توبه باز است اما زمانی که حجت خدا نباشد باب توبه نیز بسته خواهد شد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تقدیر از فعالیت‌های آینده روشن، اظهار کرد: مؤسسه آینده روشن با اقدامات مثبت خود می‌تواند مردم را به سبک زندگی دینی بیشتر ترغیب کند.