تولید جزوه و نرم افزار ره‌نامه توسط موسسه ولاء منتظر (عج)

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، مدیرعامل موسسه در مصاحبه ای گفت: در  جزوه «ره نامه» سعی شده تا خلاصه بیانات مقام معظم رهبری پیاده سازی شده و مطالبات به صورت کامل استخراج گردد. حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی با اشاره به تولید جزوه ره نامه گفت: این جزوه و همچنین نرم افزار […]

rah-newsبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، مدیرعامل موسسه در مصاحبه ای گفت: در  جزوه «ره نامه» سعی شده تا خلاصه بیانات مقام معظم رهبری پیاده سازی شده و مطالبات به صورت کامل استخراج گردد.
حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی با اشاره به تولید جزوه ره نامه گفت: این جزوه و همچنین نرم افزار آن به صورت ماهیانه منتشر شده که مجموعه سخنان مقام معظم رهبری است.
وی افزود: این جزوه که در انتهای آن مطالبات مقام معظم رهبری جمع خواهد شد، بر روی سایت موسسه قرار گرفته و در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) تصریح کرد: همچنین این جزوه‌ و نرم‌افزارها در مجموعه شبکه ارتباطی موسسه هم ارائه خواهد شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین عزت‌زمانی عنوان داشت: در این جزوه سعی شده تا خلاصه بیانات مقام معظم رهبری پیاده سازی شده و مطالبات به صورت کامل استخراج گردد.
وی بیان داشت: همچنین یکی از برنامه‌ها خلاصه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری طی شش ماه است که در قالب جزوه و نرم افزار ره یافت ارائه خواهد شد.